Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، تا پایان دی ماه قرار شده مرحله عبور اسکان اضطراری به مقوت صورت بگیرد، درباره تکلیف مسکن‌های مهر استان کرمانشاه گفت: تعیین‌تکلیف واحدهای مسکن مهر به وزارت راه و شهرسازی (حوزه معاونت مسکن) محول شده است، این وزارتخانه در حال حاضر برای بررسی واحد‌ها مشاورانی انتخاب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند با اعلام اینکه تا ۲۱ دی مهندسانِ مشاورِ مقاوم‌ساز، نتیجه بررسی‌ها درباره کل مسکن مهر کرمانشاه را اعلام خواهند کرد، گفت: پس از بررسی‌ها مشخص خواهد شد که کدام یک از واحد‌ها مقاومت دارند و ما می‌توانیم آن‌ها بازسازی کنیم و یا کدام واحد‌ها باید تخریب شوند.

اغلب مسکن مهری‌ها مستاجر بودند

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه متولی مسکن‌های مهر تعاونی‌ها و وزارت راه و شهرسازی است، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن نیز جداگانه وامی را پرداخت می‌کند و ساختمان‌هایی هم که بیمه بودند، خسارت بیمه برای بازسازی به آنها تعلق خواهد گرفت.

بازوند تاکید کرد که درصد قابل توجهی از مستاجران در مناطق زلزله زده کرمانشاه، در مسکن‌های مهر ساکن بوده‌اند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۸۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مشکل مجوزهای مالکان زمین تپه سیف جاجرود بررسی شد
  • بررسی مشکل مجوز‌های مالکان زمین «تپه سیف جاجرود» در کمیسیون اصل نود
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است