Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@13:01:10 GMT

تصاویر: حمله موشکی صدام به شهر مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۹۱۳۴

تصاویر: حمله موشکی صدام به شهر مسجد سلیمان

چهارم دی 1362 در جریان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، بر اثر حمله موشکی رژیم بعثی عراق به شهر مسجد سلیمان، 30 تن شهید ، 92 نفر مجروح و 50 واحد مسکونی به طور کامل تخریب شد.

سرویس عکس و فیلم فردا: چهارم دی 1362 در جریان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، بر اثر حمله موشکی رژیم بعثی عراق به شهر مسجد سلیمان، 30 تن شهید ، 92 نفر مجروح و 50 واحد مسکونی به طور کامل تخریب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ۱۹۴ طوفان‌الاقصی|بمباران ۳ خانه مسکونی

در یکصد و نود و چهارمین روز جنگ در غزه، ارتش اشغالگر از شمال تا جنوب غزه زیر آماج حملات توپخانه‌ای و هوایی قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، با گذشت 194 روز از جنگ در غزه، از ساعات ابتدایی بامداد امروز مناطق مختلف مسکونی آماج حملات هوایی و توپخانه‌ای است و همزمان با تأکید دوباره سران رژیم صهیونیستی بر حمله زمینی به رفح، مناطق مختلفی در این شهر مورد هدف حمله پهپادی و توپخانه‌ای قرار گرفت.

طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، تاکنون  33843 شهید و 76575 نفر دیگر زخمی شده‌اند. بمباران خانه‌های مسکونی نیز از اواخر شب گذشته تا بامداد امروز حداقل سه مرتبه تکرار شده است.

کاربران محترم مهمترین تحولات یکصد و نود و چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی را در ادامه دنبال کنید:

*****************************************************************

تک تیرانداز مقاومت نظامی صهیونیست را از پای درآورد

عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد یکی از تک تیراندازان این جنبش یک نظامی صهیونیست را در بیت حانون واقع در شمال هدف قرار داده است.

7 شهید در بمباران خانه‌ای در اردوگاه یبنا

در بمباران خانه‌ای در اردوگاه «یبنا» در مرکز شهر رفح تاکنون شهادت هفت نفر از جمله چهار کودک تأیید شده است؛ پیکر شهدا به بیمارستان «الکویت» رفح منتقل شده است. 

به نوشته خبرگزاری شهاب، سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرد که نیروهای امدادی همچنان در حال آوار برداری خانه و بیرون کشیدن پیکر شهدا و مجروحین هستند.

2 شهید و 9 مفقودی در بمباران خانه‌ای در الشجاعیه

در بمباران خانه‌ای در منطقه «الشجاعیه» در شرق غزه نیز تاکنون 2 نفر شهید شده‌اند و همچنان 9 نفر زیر آوار مانده‌اند و امدادگران در تلاش برای خارج پیکر بی جان یا مجروح آن‌ها هستند.

بمباران خانه‌ای با 40 ساکن

 جنگنده‌های ارتش اشغالگر یک خانه در محله «المشاهره» واقع در مرکز شهر غزه را هدف قرار دادند، خانه‌ای که نزدیک 40 نفر در آن زندگی می‌کردند. هنوز آمار شهدا و مجروحان این جنایت منتشر نشده و نیروهای امدادی در حال آواربرداری هستند.

عزت الرشق» معادله جدیدی آغاز شده، دوران قلدری اسرائیل تمام شده است

«عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت که تروریسم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در نوار غزه، به نگارش فصل جدیدی منجر خواهد شد و هر چیزی بعد از آن با قبل متفاوت خواهد بود.

او گفت که قلدوری یا گردن کلفتی و ایجاد هرج و مرج در منطقه از سوی رژیم اشغالگر بدون آنکه مسئولیت چیزی را بپذیرد یا کسی او را کنترل کند؛ دیگر به پایان رسیده است.

حزب‌الله یک خودروی ارتش صهیونیستی را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که یک خودروی ارتش صهیونیستی را در بدو ورود به منطقه «المطله» در نزدیکی مرز لبنان هدف قرار داده است که تمامی نظامیان داخل آن کشته و زخمی شدند.


در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • روز ۱۹۴ طوفان‌الاقصی|بمباران ۳ خانه مسکونی
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • افتتاح بلوک دوم گازی نیروگاه قدس سمنان
  • نتانیاهوی ملعون از سرنوشت صدام عبرت بگیرد
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران