Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پیشین فدراسیون نجات غریق پس از انتخاب جایگزین خود گفت‌: من این فدراسیون را همچنان حمایت می‌کنم، این جدایی برای من دردناک است.

به گزارش ایران آنلاین، سید مصطفی میرسلیم پس از پایان مجمع فدراسیون نجات غریق در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که چرا وزارت ورزش انتخابات را زودتر برگزار نکرد؟ گفت‌:  وزارت ورزش و جوانان نباید چنین کاری را می‌کرد زیرا به این شکل سرمایه‌هایی که در ورزش کشور داریم با ناشی‌گری از بین می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من این فدراسیون را همچنان حمایت می‌کنم، این جدایی برای من دردناک است.
او ادامه داد:  بهترین تجربه‌ای که در این سال‌ها کسب کرده‌ام، اتفاقی بود که در این مجمع رخ داد و نشان از همدلی به وجود آمده در بین اعضای خانواده نجات غریق بود. این اتفاق بی نظیر است که اعضای یک مجمع با همدلی که دارند به یک کاندیدا رای می‌دهند و قطعا با این شرایط آینده خوبی برای این فدراسیون در راه است.
میرسلیم در مورد موفقیت‌های فدراسیون نجات غریق در چندین سال اخیر، اظهار کرد: در یازده سال اخیر نیروهای ما توانسته‌اند ۹۰ هزار نفر را از غرق شدن نجات دهند که یک اتفاق بسیار خوب است. در سراسر ایران ۱۶۰ هزار نجات غریق تربیت کرده‌ایم که من بعد از این سال‌ها می‌دانم برای مردمان خود عشق می‌ورزند. پیشنهاد من این است که بدون شک باید تعداد این افراد را افزایش دهیم و برای مدیر آینده آرزوی موفقیت دارم.
رئیس سابق فدراسیون غریق نجات همچنین با بیان اینکه امیدوارم در سال‌های آینده شاهد موفقیت‌های این فدراسیون در عرصه بین‌المللی هم باشیم، خاطرنشان کرد: ای کاش من می‌توانستم جایگاه‌های بین‌المللی خود را به ایلخان نوری بدهم تا در پیشبرد اهداف این فدراسیون او را یاری کنم. متاسفانه این کار امکان‌پذیر نیست و من تنها می‌توانم برای آینده این فدراسیون آرزوی موفقیت کنم و با توانایی‌هایی که از نوری سراغ دارم فکر می‌کنم بتواند موفق شود.
او با بیان اینکه باید اهداف سال‌های گذشته این فدراسیون پیگیری شود گفت: نقش هیات‌های استان‌ها در پیشبرد اهداف فدراسیون مانند جلوگیری از غرق شدن حتی یک نفر، بسیار مهم است و اعضای این خانواده بزرگ می‌توانند در این کار فدراسیون را یاری کنند. هیات‌ها نقش یاری کننده را دارند چون می‌توانند دلایل مختلف غرق شدن افراد در استان‌ها را از نزدیک مشاهده کرده و به فدراسیون اطلاع دهند. بنابراین فکر می‌کنم باید توجه هیات‌ها و فدراسیون به یکدیگر متقابل باشد تا شاهد موفقیت باشیم.
رئیس سابق فدراسیون نجات غریق، ادامه داد: در اکثر استان‌های کشور برکه‌هایی وجود دارند که آماده سازی آن‌ها برای همگانی کردن این رشته، از توانایی فدراسیون خارج است و نقش هیات‌ها اینجا است که به چشم می‌خورد. هیات‌های محترم می‌توانند شرایط این برکه‌ها را به نحوی سازند که ملت ایران در این رشته فعال شوند تا خانواده نجات غریق‌ بزرگتر شود.
مصطفی میرسلیم در پایان گفت: شرایط موجود در این رشته خاص است چون اکثر مردم با دید تفریح به این رشته نگاه کرده و در سواحل حاضر می‌شوند. باید با همدلی و همکاری خطرات موجود را به حداقل رسانده و یک فدراسیون نجات غریق در خور شان جمهوری اسلامی ایران ایجاد کنیم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی طرح‌های سالم‌سازی انجام گیرد، آموزش و استقرار منجیان غریق، پوشش مناطق خطرآفرین، رعایت موازین شرعی و قانونی از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

کیا عاشوری امروز، ۱۶ اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد ساماندهی سواحل شهرستان که در بخش خشکبیجار برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان و آغاز فعالیت طرح‌های سالم‌سازی در نیمه خردادماه اظهار کرد: شهرستان رشت با ۲۲ کیلومتر نوار ساحلی از ۱۰ روستای ساحلی بخش‌های خشکبیجار و لشت نشا برخوردار است.

وی افزود: تمهیدات لازم برای بازگشایی طرح‌های سالم‌سازی انجام گیرد، آموزش و استقرار منجیان غریق، پوشش مناطق خطرآفرین، رعایت موازین شرعی و قانونی از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان رشت گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع از عمده مسائلی است که در این ایام باید به آن پرداخته شود، داشتن مناطق دیدنی و امکان میزبانی از هموطنان و گردشگران در عمده ایام سال، ظرفیت و فرصت استثنایی برای معرفی شایسته رشت فراهم آورده که باید به بهترین نحو مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به پرداخت مطالبات ناجیان غریق، تصریح کرد: سال گذشته تمامی مطالبات ناجیان غریق پرداخت شد، البته تلاش‌های شوراهای اسلامی و دهیاران این مناطق انکارناپذیر است که جای قدردانی دارد، امسال باید یک شناگاه در این مناطق ایجاد شود.

عاشوری با تاکید بر اینکه شوراها و دهیاران با استقرار امکانات و آلاچیق‌های سنتی از ظرفیت‌های گردشگری مناطق خود استفاده کنند، گفت: انتظار داریم برنامه‌های فرهنگی در طرح‌های دریا با هدف ترویج عفاف و حجاب و اشاعه فرهنگ ناب اسلامی با همکاری دستگاه‌های متولی تقویت شود.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم مدیریت آسیب‌های اجتماعی در سواحل شهرستان رشت ادامه داد: برای توسعه بخش گردشگری در سواحل شهرستان رشت جذب سرمایه گذار در دستور کار قرار گرفته و فرمانداری شهرستان نیز قطعا همکاری لازم را در جذب و حمایت از سرمایه‌گذار در برنامه قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه ۶۰ نقطه حادثه‌خیز در سواحل رشت شناسایی شده و تحت پوشش قرار دارد، گفت: نیاز است صدا و سیما نسبت به فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص سواحل در سطح کلان اقدام کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم