Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:32:17 GMT

سناریوی احیای پهلوان به مرحله اجرا رسید

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۴۹۸۸۷

هافبک سرباز تراکتورسازی در مصاف با استقلال خوزستان نمایش خوبی ارائه کرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، احسان پهلوان در نیم فصل اول لیگ هفدهم در ذوب آهن نتوانست آنطور که باید هوادارانش را راضی نگه دارد. به واسطه همین عملکرد نامناسب هم امیر قلعه نویی کمتر او را به زمین فرستاد و کمتر به او فرصت بازی کردن داد.


پهلوان در نیم فصل رقابت های لیگ برتر به عنوان یار سرباز راهی تراکتورسازی شد و در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی روز گذشته مقابل استقلال خوزستان نیز نمایش خوبی داشت و توانست علاوه بر گلزنی یک پنالتی هم برای تراکتورسازی بگیرد.


به نظر می رسد پهلوان در تراکتورسازی دوباره احیا شده و به روزهای خوبش برمی گردد. این هافبک ریزنقش می تواند با ادامه روند کنونی نقش زیادی در موفقیت های احتمالی تراکتورسازی ایفا کند.

 

 

 

 

تراکتورسازی تبریز احسان پهلوان

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد

به گزارش ورزش سه، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد که استقلال با تمرکز بیشتر و حمایت هواداران در هفته های پایانی بتواند صدر جدول را حفظ کند و عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

سیروس دین‌محمدی عملکرد استقلال در با شمس‌آذر را ارزیابی کرد و گفت: استقلال بازی را خیلی خوب شروع کرد و به تیم خوب شمس‌آذر که بازیکنان هجومی و سرعتی خوبی دارد اجازه نداد که خودشان را در زمین پیدا کنند و به گل هم رسیدند، اما در دقایق پایانی شمس‌آذر انتحاری بازی کرد و استقلال باید در فاز دفاعی با تمرکز بیشتری بازی می‌کرد، در این حالت استقلال باید با کل نفرات دفاع می‌کرد اما فکر می‌کردند که کار تمام شده و 2 گل دریافت کردند و اگر بازی ادامه داشت ممکن بود که گل سوم را هم دریافت کنند، بازیکنان باید تمرکزشان در کار دفاعی را بیشتر کنند.

دین محمدی در ادامه افزود: موقعی که تیم از حریف جلو می‌افتد نباید فکر کرد که بازی تمام شده و فوتبال تا ثانیه های پایانی وقت‌های اضافه در جریان است، تمرکز در کار دفاعی باید بیشتر باشد، هافبک ها و مهاجم های استقلال باید بیشتر در کار دفاعی شرکت کنند و از همان خط حمله کار دفاعی انجام دهند و نگذارند فشار به خط دفاعی وارد شود.

پیشکسوت استقلال در ادامه نسبت به تعویض های این تیم واکنش نشان داد و گفت: تعویض های جواد نکونام تاثیرگذار بود و با تغییر مدافعان کناری فشار را تا حدودی از روی تیم برداشت اما همیشه گفته ام که استقلال حتی روی نیمکت هم باید ستاره داشته باشد، نباید فاصله بازیکنی که داخل زمین است با نیمکت تفاوت زیادی نداشته باشد، موقعی که استقلال تعویض می‌کند بازیکنی که وارد زمین می‌شود زمان می‌برد تا در جریان مسابقه قرار بگیرد، بازیکن باید در شرایط مسابقه قرار بگیرد، چند پاس سالم بدهد و در جریان بازی قرار بگیرد، فشار شمس‌آذر باعث شد کار برای بازیکنانی که وارد زمین شدند سخت تر شده بود.

دین‌محمدی که خودش در پست هافبک برای استقلال به میدان می‌رفت با تمجید از عملکرد ماشاریپوف گفت: او بازیکنی است که بازیسازی را خوب انجام می‌دهد و به قول هافبک ها پاس دادن را بلد است، به خوبی حفظ توپ می‌کند و یک پلی‌میکر موفق است، از زمانی که در هافبک حضور پیدا کرده تاثیر داشته در روند استقلال، مهاجم های استقلال باید بیشتر به عمق بزنند و فرصت پاس در عمق به او بدهند.

وی افزود: البته نه تنها او بلکه دیگر هافبک های استقلال هم باید بیشتر رو به جلو بازی کنند و همه جانبه در حمله شرکت کنند، به قول فوتبالی ها باید موج دوم حملات به دروازه حریف برسد!

دین‌محمدی درباره زوج بلانکو و محمدی گفت: استقلال در سیستم 2-5-3 به خوبی از این دو مهاجم استفاده کرد، یکی سر می‌زند و یکی به عمق می‌زند، بلانکو بازیکنی است که به خوبی سر می‌زند و بازیکنان کناری او استارت می‌زنند، همین موضوع باعث می‌شود محمدی از این موضوع استفاده کند، زمان خداداد و علی دایی هم به همین شکل بود، دایی سر می‌زد و خداداد توپ ها را جمع می‌کرد.

او درباره کورس قهرمانی لیگ برتر گفت: هیجان انگیز و لذت بخش است، تماشاگران از کورس نزدیکی که وجود دارد لذت می‌برند، استرس و رقابت فوتبالی که بین این دو تیم است جذاب است، سپاهان هم یک بازی عقب افتاده دارد و به نظر می‌رسد که تلاش می‌کنند تا به کورس بازگردد.

دین‌محمدی در انتها درباره دیدارهای حساس که بین تیم های مدعی برگزار می‌شود گفت: تقابل استقلال-تراکتور و سپاهان-پرسپولیس حساس است اما دیگر مسابقات هم فینال گونه است، تیم ها حتی مقابل قعرنشینان هم کار سختی دارند و در تمامی مسابقات با استرس به میدان می‌روند و شرایط برای تمام تیم‌ها سخت شده و به نظر من تمام مسابقات لیگ با حساسیت دنبال می‌شود.

او در انتها با آرزوی قهرمانی استقلال گفت: استقلالی هستم و دوست دارم تیم محبوبم قهرمان شود، درست است که حواشی وجود دارد و کار سخت است اما هواداران استقلال عاشقانه این تیم را دنبال می‌کنند و منتظر قهرمانی تیم هستند و باید تلاش شود تا آنها خوشحال شوند، کار سختی پیش رو است اما انتظار هواداران باید برآورده شود.

دیگر خبرها

  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • احسان پهلوان، پرسپولیس را نقره داغ کرد؛ 868 میلیون تومان ناقابل!
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق