Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه کرمانشاه گفت: صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در زلزله اخیر استان کرمانشاه عملکرد خوب و تأثیرگذاری داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حضرت آیت‌الله مصطفی علما ظهر امروز در بازدید از مرکز صدا و سیمای کرمانشاه اظهار داشت: پوشش خبری و اطلاع‌رسانی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در زلزله اخیر گسترده و پر تلاش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات مردم از همان لحظات نخستین زلزله تا به امروز توسط این مرکز منعکس شده است گفت: این امر سبب برطرف شدن مشکلات و همچنین احساس آرامش مردم زلزله‌زده شد.

علما با بیان اینکه صداوسیما و دیگر رسانه‌ها وظیفه دارند که هم خدمات را اطلاع‌رسانی و هم نقاط ضعف را انعکاس دهند عنوان کرد: انعکاس نقاط ضعف می‌تواند در برطرف کردن مشکلات مردم مؤثر باشد.

وی با اشاره به اینکه توقع می‌رود که تا پایان مشکلات مردم زلزله‌زده صدا و سیما در انعکاس مشکلات و مسایل آنها همچنان کوشا و مؤثر عمل کنند افزود: در چنین شرایطی اکثر مردم فقط به صدا و سیما و اخبار منتشر شده از سوی آن اعتماد دارند و این اعتماد سرمایه‌ای که باید آن را حفظ کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با بیان اینکه از زمان وقوع زلزله این مرکز بمدت 24 ساعته با حضور همه کارکنان ویژه برنامه مربوط به زلزله لحظه به لحظه همراه مردم بوده است بیان کرد: تاکنون 20 هزار دقیقه برنامه ویژه زلزله پخش شده است که 3000 دقیقه آن مربوط به بخش خبری است.

رضا رحیمی با اشاره به اینکه همچنین تاکنون 500 گزارش زنده و ضبط شده از مناطق زلزله‌زده در شبکه‌های سراسری و محلی پخش شده است اظهار کرد: پس از زلزله روزانه به هر شهر زلزله‌زده و روستاها یک اکیپ جداگانه اعزام می‌شدند و از روند امداد و خدمات‌رسانی آنها گزارش تهیه کرده‌اند و امروز نیز با برنامه‌های ویژه زلزله در استان و در اخبارهای کشوری همچنان جزء اخبار اصلی باقی بماند.

انتهای پیام/

R41380/P1486/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۴۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۴.۲ ریشتری «روداب» سبزوار را لرزاند

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۲درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) سحرگاه جمعه شهر "روداب"، در جنوب غرب شهرستان سبزوار را تکان داد.

به گزارش ایرنا، شبکه لرزه نگاری وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران این زلزله ساعت وقوع این زمین لرزه را ساعت ۲ و ۳۹ دقیقه بامداد عنوان کرده است.

موقعیت وقوع این زمین لرزه به عرض جغرافیایی ۳۵.۷۹ شمالی و طول جغرافیایی آن را ۵۷.۴۹ شرقی در عمق ۶ کیلومتری زمین در ۳۱ کیلومتری شهر‌های روداب و ششتمد و ۵۰ کیلومتری سبزوار عنوان شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه سبزوار اعلام کرد: زمین لرزه ۴.۲ ریشتری که بامداد امروز شهر روداب، در جنوب غربی این شهرستان را لرزانده بود، خسارتی نداشته است.

شهر روداب، مرکز بخش ۱۴ هزار نفری به همین نام در ۴۵ کیلومتری سبزوار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی اول اردیبهشت
  • آغاز کوچ عشایر باوجود ممنوعیت ورود دام به مناطق ییلاقی
  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی
  • کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی ۳۱ فروردین
  • وقوع زلزله ۴.۱ ریشتری در دامغان
  • زلزله ۴.۲ ریشتری «روداب» سبزوار را لرزاند
  • آغاز کوچ عشایر و ممنوعیت ورود دام به مناطق ییلاقی
  • برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان در کرمان
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.