Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛رضا علیزاده با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک گفت که متن آن بدین شرح است:

مسیح آمد تا جهل بمیرد و روح معنوی الهی بر آسمان دل ها بتابد. سلام بر عیسی (ع) پیامبر خدا، او که ترنم نزول باران رحمت و تکمیل دین الهی توسط پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد (ص) را به نسل ها و عصرهای آینده مژده داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میلاد منادی بزرگ صلح و عدالت ، حضرت عیسی بن مریم (ع) و آغاز سال 2018 میلادی امید آن دارم که در سایه تعالیم انسان‌ساز انبیای الهی، امنیت و آرامش بیش از پیش در جهان گسترش یابد.جهان امروزی که بیش از هر زمان دیگری به بازگشت آموزه ها و معارف پیام آوران بزرگ الهی برای دستیابی به عدالت، صلح و آرامش، کاهش نابرابری های و پیشرفت نیاز دارد.

فرا رسیدن میلاد سراسرنور و رحمت پیامبر بزرگ الهی و پیام آور صلح و دوستی حضرت عیسی مسیح (ع )و آغاز سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک و تهنیت نموده و آرزومندم آغاز این سال شروع فصل نوینی در تداوم جریان حیات بخش همزیستی وهم اندیشی پیروان ادیان توحیدی، تحکیم و تثبیت پایه های صلح و دوستی و احترام به حقوق ملل جهان که از محوری ترین پیام ادیان الهی است، باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، شرکت ام جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد.

به گفته شرکت، سرعت خودروی مذکور در ۱.۹۱ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و همچنین ضریب پسار (drag coefficient )آن Cd۰.۱۸۱ است. EXE۱۸۱ با الهام از جت های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

طبق بیانیه ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو ۲۵۷ مایل برساعت است. از سوی دیگر بالاترین میزان ضریب پسار ثبت شده یک خودرو ۰.۱۸۹Cd است که به فولکس واگن XL۱ تعلق دارد. این وسیله نقلیه بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ میلادی و فقط ۲۵۰ دستگاه از آن ساخته شده است. دومین رکورد ضریب پسار خودروی تولیدی به EV۱ جنرال موتورز تعلق دارد که از ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ میلادی و فقط ۱۱۱۷ دستگاه از آن تولید شد.

اگر EXE۱۸۱ به مرحله تولید برسد، آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان خواهد بود. شرکت سازنده EXE۱۸۱ در بیانیه ای اعلام کرد طرح اولیه خودروی برقی مذکور در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده اند.

کد خبر 6090640 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان