Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردستان گفت: طرح امداد و نجات زمستانه با ایجاد منطقه ویژه اسکان اضطراری با ظرفیت ۲۰۰ نفر در اردستان آغاز شده است.

منصور خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردستان با بیان اینکه طرح امداد زمستانه از 20 آذر آغاز شده و تا 25 اسفند نیز ادامه دارد، اظهار داشت: در این راستا تقویت عوامل امدادای و آماده کردن مراکز اسکان اضطراری انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 2 مرکز اسکان اضطراری با ظرفیت 200 نفر در شهر اردستان و محور روستای ظفرقند تجهیز و آماده شده است، افزود: همچنین 4 نفر نیروی نجات‌گر و یک پرسنل به‌صورت 24 ساعته با یک دستگاه آمبولانس مجهز و یک دستگاه خودروی ست مجهز آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر اردستان با بیان اینکه هلال احمر اردستان دارای 411 نفر داوطلب فعال و 206 نفر نیروی جوان فعال است، خاطرنشان کرد: همچنین 2 تیم امدادی هر کدام به تعداد 33 نفر امدادگر برای مواقع ضروری فعال هستند.

وی با اشاره به اعزام یک تیم 8 نفره از جمعیت هلال احمر اردستان به منطقه زلزله زده ثلاث باباجانی اظهار داشت: ماموریت این تیم به پایان رسیده و تیم دیگری اعزام خواهد شد.

خانی با اشاره به اینکه  یکی از وظایف اصلی جمعیت هلال احمر امداد رسانی به آسیب دیدگان است، گفت: هلال احمر یکی از سازمان‌هایی است که نقشی مهم و اثر گذار را در زمان بروز حوادث طبیعی و عملیات امداد و نجات بر عهده دارد.

به گزارش تسنیم، جمعیت هلال احمر اردستان با یکهزار و 704  نفر عضو و داوطلب دارای 13 کانون دانش آموزی، 4 کانون دانشجویی، 2 کانون طلاب و 2 کانون روستایی است.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد

آفتاب‌‌نیوز :

احمد میردریکوند سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: در پی بارش‌های شدید و هشدار فرمانداری نیرو‌های هلال احمر به صورت آماده باش درآمده و با اوج گرفتن بارش و ورود آب به منازل مسکونی منطقه کوی شهدا، نیرو‌ها به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های هلال احمر با استفاده از پمپ آب و کیسه‌های شن به تخلیه آب منازل پرداختند و خودرو‌های گرفتار در آب را نجات دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر اندیمشک ادامه داد: تاکنون به ۳۰ منزل مسکونی آسیب و خسارت جدی وارد شده که این تعداد رو به افزایش است و همچنین نیرو‌های امدادی به منطقه عشایری پشمینه زار در مسیر کرخه اعزام شده و درحال امدادرسانی به عشایر گرفتار سیلاب هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان