Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@22:04:10 GMT

کاشت ۵۰ هزار پياز گل لاله در منطقه ۷

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۰۳۶۹

کاشت ۵۰ هزار پياز گل لاله در منطقه ۷

خبرگزاری شبستان: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۷ از اجرای عملیات کاشت ۵۰ هزار پياز گل لاله در بوستان شهید نیاکی اين منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقهمعاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای عملیات کاشت 50 هزار پياز گل لاله در بوستان شهید نیاکی اين منطقه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا مددی گفت: كاشت پيازهاي لاله در 33 رنگ بندي هاي متفاوت و زيبا در دستور کار منطقه قرار گرفت تا شهروندان همزمان با فرا رسيدن بهار شاهد شكفتن هزاران گل لاله باشند.


وی با اشاره به اینکه همه ساله با آغاز فصل سرما ، عمليات کاشت پياز گل لاله در منطقه 7 در دستور کار قرارمی گیرد، خاطرنشان کرد: زمان کاشت اين گلها طوري انتخاب شده که در آستانه عيد نوروز به گل دهي رسيده و چشم انداز بسيار زيبايي را در سطح منطقه ايجاد خواهد کرد.


معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اينکه اين اقدام به منظور افزايش کيفيت فضاي سبز، زيباسازي و توسعه فضاي سبز شهري، ايجاد چشم انداز مناسب اجرايي شد، عنوان کرد:  لاله گلی کاملا ایرانی است و در صورتی که پیاز گل‌ لاله پس از اتمام زمان گل ‌دهی از زمین بیرون آورده و در محل خنکی نگهداری شود، می‌توان این گل را تا سه سال مجددا کاشت و از آن لذت برد.
 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 

کیومرث هاشمی به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور داد برگزاری مراسم‌های پس از درگذشت استاد اسکویی گوینده رادیو ورزش را بصورت ویژه پیگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی درگذشت استاد اسکویی از گویندگان قدیمی رسانه و رادیو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای دستور داد پیکر این پیشکسوت عرصه رسانه‌های ورزشی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شود.

وزیر ورزش و جوانان همچنین از سید محمد شروین اسبقیان معاون قهرمانی خواست بصورت ویژه پیگیر برگزاری مراسم‌های این چهره شناخته شده ورزش ایران باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • دستور رئیسی برای طراحی جت ۱۰۰ نفره / معاون علمی رییس جمهور: پیش‌قرارداد‌های ۱۲ جت بسته شده
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور خبر داد
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • رتبه نخست سطح زیر کشت طلای معطر به سربیشه رسید
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد