Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ عباس بایرامی صبح امروز در کارگاه آموزشی شبکه روشنگری سپاه قدس گیلان در سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه امام سعی کرد با روشنگری مردم را در مسیر انقلاب قرار دهد اظهار کرد: با روشنگری باید مجموعه مردم را در مسیر انقلاب اسلامی آورد.

 وی با بیان اینکه روشنگری هنر امام بود گفت: امام برای تثبیت انقلاب نیز از روشنگری استفاده کرد که این‌یک نوع روش مبارزه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان بیان کرد: کسانی که در درون انقلاب رخنه کرده بودند در ابتدا مجاهد بودند اما در حقیقیت منافق بودند که به نام دین ضربه به پیکره انقلاب زدند. 

بایرامی با بیان اینکه دشمنان در مبارزه عقیدتی و رودررو نتوانستند مقابل انقلاب قرار بگیرند افزود: منافقین ناچار دست به اسلحه بردند و انقلاب هم با آنها برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه روش بنی صدر از اول هم مشخص بود بیان کرد: در قضایای فتنه سال ۸۸ کسانی که بازیچه دست دشمن شدند، از بدنه انقلاب بودند اما بی بصیرتی نشان دادند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری

معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) از کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در کهریزک و فشافویه شهرستان ری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) جنوب شهرستان ری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حضرت روح‌الله (ره) با اشراف اطلاعاتی و با بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضایی، موفق شدند بزرگ‌ترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال فعال را در حسن‌آباد فشافویه و کهریزک شناسایی کنند.

در ادامه آمده است؛ بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در ری در دو منطقه فشافویه و کهریزک توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه کشف و ضبط و متهمین دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

در پایان این اطلاعیه آمده است؛ با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در نظم اقتصادی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد و سربازان گمنام امام زمان (عج) این اجازه را نخواهند داد تا قاچاقچیان برای رسیدن به اهداف و مطامع خود امنیت اقتصادی را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • تصویری دیده نشده از شهید زاهدی در کنار حاج قاسم و شهید کاظمی
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد / خسارت به اراضی کشاورزی در 3 روستا
  • سیلاب پاکدشت در مسیل رودخانه هدایت شد
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در جنوب شهرستان ری
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد