Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا علی هادی چگنی روز دوشنبه در جلسه ستاد درآمدها در سالن جلسات مدیریت و برنامه ریزی لرستان بیان کرد: دولت تنگناهای مالی دارد که تمام دستگاه های اجرایی به ویژه راه و شهرسازی و نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس، جهادکشاورزی و شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و توزیع برق، بدهکار پیمانکاران هستند و از طرفی پیمانکاران نیز بدهی به دولت دارند که از این طریق مشکل قابل حل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیمانکاران لرستان مطالباتی بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال دارند که به دلیل عدم وصول این طلب ها قادر به پرداخت بدهی ها به دولت نبوده اند که در این فرصت می توانند تهاتر کنند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: در این طرح علاوه بر اینکه از بودجه شناور استفاده می شود و از بودجه استان کم نمی شود، درامدهای استان افزایش می یابد و بدهی ها هم کاهش می یابد.
وی اظهار کرد: تاکنون جهت اجرای تهاتر 22مورد پیگیری و نهایی شده و 35 مورد نیز توسط راه و شهرسازی استان در حال پیگیری است.
چگنی با بیان اینکه اغلب دستگاه های اجرایی استان بدهکار شرکت های آب،برق و گاز هستند، افزود:انجام تهاتر بین دستگاه های اجرایی کمک به بودجه جاری استان است.
وی با اشاره به اینکه بنا بر بند و تبصره قانون بودجه سال 96 ساز و کار تهاتر سقف کل این اعتبار 50 هزار میلیارد ریال در سطح کشور است ادامه داد: تمام دستگاه های اجرایی با توجه به سقف این اعتبار و محدودیت زمان نهایت تلاش را داشته باشند و ظرف 10 روز دیگر گزارش عملکرد را ارائه دهند.
وی بر لزوم برگزاری جلسه انجمن پیمانکاران در راستای این موضوع تاکید کرد و افزود: این تبصره با آیین نامه اجرایی به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان نیز در این جلسه گفت: دستگاه های اجرایی بابت آب بها به این شرکت رقم های قابل توجهی بدهکار هستند که تلاش شده این بدهی ها از محل تهاتر در بند و تبصره قانون بودجه سال 96 تصفیه شوند.
حمیدرضا کرم وند افزود: 32 میلیارد ریال آموزش و پرورش ، حدود 2 میلیارد ریال استانداری و دانشگاه علوم پزشکی نیز 6 میلیارد ریال به این شرکت بدهکار هستند.
7274/6060
خبرنگار: مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در اهواز فعال است گفت: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: از ابتدای دوره جدید مدیریت شهری در اهواز تلاش شد تا سهم بخش عمرانی در بودجه شهرداری اهواز افزایش پیدا کند در حالی که در گذشته بیش از ۸۰ درصد بودجه شهرداری صرف هزینه‌های جاری می‌شد.

وی افزود: این فرآیند و سهم عمرانی در بودجه شهرداری در هر سال نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، به نحوی که در سال جاری سهم پروژه‌های عمرانی از بودجه ۱۴۰ هزار میلیاردی شهرداری اهواز به بیشترین میزان طی سال‌های گذشته رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه حمل‌ونقل، عمران و محیط زیست فعال است با این حال با توجه به ابلاغ بودجه سال جاری انتظار می‌رود این میزان بیشتر شود.

محمودی تاکید کرد: این انتظار می‌رود که با انجام مناقصات، تسریع امور و تصویب لوایح بتوانیم میزان پروژه‌های فعال شهرداری اهواز را تا ۷۰ هزار میلیارد ریال افزایش دهیم.

کد خبر 750039

دیگر خبرها

  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد