Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی طباطبایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با بازی شب گذشته استقلال برابر صنعت نفت آبادان گفت: بازی خوبی برگزار شد و صنعت نفت به نحوی بازی کرد که استقلال موفق شد تمام برنامه های خود را در زمین به خوبی اجرا کند.

وی ادامه داد: صنعت نفت برخلاف رقبای هفته های اخیر استقلال بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داده بود که البته با توجه به ابزاری که در اختیار داشت امری طبیعی بود و البته نقطه عطف استقلال در این بازی محسن کریمی بود که به خوبی از پس وظایف خود برآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی خاطرنشان کرد: استقلال شب گذشته بسیار آماده بود و نحوه پرس کردن آن ها نسبت به گذشته پیشرفت چشمگری داشت که این موضوع ناشی از آمادگی بالای بدنی بازیکنان نسبت به هفته های گذشته بود؛ در این بازی شاهد بودیم که سبک بازی استقلال و پرس های سنگینی که در زمین انجام می دادند صنعت نفت را چند تکه کرده بود و بار ها دروزاه حریف را با همین حربه به خطر انداختند؛ البته روی گل چهارم هم مدافعان صنعت نفت به خاطر همین پرس سنگین که تا محوطه جریمه نیز کشیده شده بود دچار اشتباه شدند.

دروازه بان اسبق تیم ملی و استقلال پیشرفت این تیم با آمدن شفر را خوب ارزیابی کرد و گفت: شفر در یکی از صحبت های خود مدعی شده بود استقلال به خوبی با همه یازده بازیکن خود دفاع می کند حال اینکه من اعتقاد داشتم علاوه بر اینکه باید با همه یازده بازیکن به دفاع پرداخت باید با همین تعداد هم در حملات شرکت کرد و بدون شک در حملات یک تیم حتی دروازه بان هم تاثیرگذار خواهد بود البته استقلال در بازی شب گذشته به خوبی این کار را انجام داد و مزد آن را هم گرفت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خستگی بازیکنان صنعت نفت در نحوه بازی آن ها تاثیر گذار نبوده است نیز تصریح کرد: نمی توان گفت بی تاثیر بوده است اما به هر حال تیم ها باید به بهترین نحو ممکن ریکاوری کنند؛ برخلاف فوتبال کشورمان که بازی در هر چهار روز امری غیر طبیعی محسوب می شود در فوتبال روز دنیا کاملا طبیعی است.

طباطبایی ادامه داد: بالاخره باید یک روز خودمان را به فوتبال روز دنیا نزدیک کنیم و توان بازی های پشت سر هم را داشته باشیم؛ در جام جهانی گذشته هم تیم ملی دقیقا با همین مشکل روبرو شد و همانگونه که مشاهده کردید در بازی اول بسیار آماده بودیم و البته این آمادگی را در بازی دوم هم حفظ کردیم اما در بازی سوم تیم کاملا از هم گسیخته ظاهر شد و یکی از دلایل اصلی این مشکل نداشتن تمرکز و آمادگی کافی برای بازی های فشرده اینچنینی بود.

دروازه بان اسبق تیم ملی و استقلال در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسد با آمدن مربیان با کلاسی مانند شفر و برانکو سطح بازی های لیگ بالا تر رفته است نیز تشریح کرد: با احترام به مربیان خوب خارجی در کشور خودمان هم مربیان جوان خوبی داریم که اگر به آن ها فرصت کافی داده شود می توانند عملکرد خوبی از خود به جای بگذارند مربیانی مانند نکونام، ویسی، گلمحمدی، تارتار و مابقی که نشان داده اند که می توانند کار های بزرگی انجام دهند اما متاسفانه در فوتبال ما فضا به راحتی در اختیار مربیان جوان قرار نمی گیرد.

وی ادامه داد: جوانگرایی فقط مربوط به بازیکنان داخل زمین نیست و باید در سطح مربیان نیز جوانگرایی کنیم چرا که فوتبال نسبت به گذشته پیشرفت فراوانی کرده است و نمی توان همچنان با افکار گذشته تیم ها را هدایت کرد.

طباطبایی که خود از بهترین دروازه بانان دو دهه اخیر فوتبال کشورمان بوده است در رابطه با عملکرد خوب سید حسین حسینی دروازه بان استقلال در این روزها هم گفت: حسینی دروزاه بان خوبی نشان داده است اما برای ارزیابی یک دروازه بان باید او را در یک بازه زمانی مشخص بسنجیم و نمی توان خیلی زود در مورد او نظر داد؛ در ضمن ساختار دفاعی استقلال دقیقا به مانند پرسپولیس بسیار مستحکم است و تیم های مقابل نمی توانند به راحتی در مقابل آن ها خلق موقعیت کنند.

606

هادی طباطبایی استقلال شفر کریمی صنعت نفت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید رئوفی افزود: اجرای طرح هادی در ۷۹ روستای استان سال گذشته اجرا شد.
وی گفت: امسال هم از برنامه‌های سال گذشته، آسفالت ۷۹ روستا در دست پیگیری است.
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: اکنون طرح هادی در ۵۷۲ روستای استان اجرایی شده و بر این اساس ۷۹ درصد از روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از مزایای این طرح بهره‌مند هستند که این رقم در کشور ۶۸ درصد است.
به گفته رئوفی ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که مطالعات طرح هادی در تمامی این مناطق انجام شده است.

دیگر خبرها

  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)