Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما بزرگترين تابلوي ولادت عيسي مسيح در ريويِرا Riviera ايتاليا رونمايي شد.
به گزارش يوروويژن به نقل از شبکه RAI ايتاليا، تابلوي ولادت عيسي مسيح که با استفاده از 15 هزار لامپ بر روي تپه اي در منطقه ريويرا ايتاليا طراحي شده هم زمان با جشن هاي کريسمس رونمايي شد.
ماريو آندِرولي کارمند بازنشسته راه آهن، طراحي و ساخت اين اثر هنري منحصر به فرد را پس از بازنشستگي در سال 1976 آغاز و در نهايت در سال 2017 آن را تکميل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تابلوي ولادت مسيح در مراسم رونمايي کريسمس سال 2007 در کتاب رکوردهاي گينس ثبت شد.
اين اثر کاملا با محيط زيست سازگار است و از سال 2007 با استفاده از سامانه تبديل انرژي خورشيدي به برق روشن مي شود.
مراسم رونمايي امسال به دليل نامساعد بودن شرايط جوي دو بار به تاخير افتاد و نمايش آن تا پايان ژانويه و يا اوايل فوريه 2018 ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، زن سوئدی و کشیش کلیسای «جید سندبرگ» دیروز (جمعه) در منطقه «اسکارهولمن» استکهلم پایتخت سوئد، یک نسخه از قرآن کریم را به آتش کشید.

در همین رابطه ده‌ها نفر از شهروندان سوئدی در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم تجمع کرده و شعارهایی را بر ضد هتاکان و رد نژادپرستی و تنفر سردادند.

این زن سوئدی در حالی که نسخه‌ای قرآن کریم را می‌سوزاند، گفت: من در طول سال‌ها اسلامی شدن جامعه سوئد را دیده‌ام. شما می‌توانید ببینید که چگونه مسلمانان در همه صحنه‌ها از حافظان امنیت کرده تا کارگران نظافت و کارکنان حمل و نقل و در همه سطوح سیاسی حضور دارند.

وی افزود: من به عیسی مسیح ایمان دارم و مسیح و کتاب مقدس را راهنمای خودم می‌دانم. من معتقدم که آنچه باید بر سوئد و کشورهای شمال اروپا حاکم باشد، انجیل و مسیح است. اسلام و مساجد آن و هرچیزی که به آن نسبت داشته باشد در سوئد جایگاهی ندارد.

پیش از اهانت به قرآن کریم در روز جمعه، مدیر یکی از مدارس اسکارهولمن نامه‌ای را والدین دانش‌آموزان ارسال کرده و از آنها خواست که فرزندان خود را از تظاهرات دور نگه دارند. همین طور از حضور دانش‌آموزان در فضای باز ممانعت به عمل آمده و از فعالیت دانش‌آموزان به منظور جلوگیری از حضور آنها و کارمندان در تظاهرات کنسل شد.
 

دیگر خبرها

  • ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد
  • کشف موجوداتی که 540 میلیون‌ سال قبل اقیانوس‌های زمین را نورانی می‌کردند (+عکس)
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن؛ محصول هوشمند چینی چه زمانی به ایران می‌رسد؟
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • برادر فیدلیتی با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد /عکس