Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا رضایی، اظهار کرد: با توجه به وقوع پدیده ریزگردها در شهرستان اهواز، در حال حاضر دید افقی در فرودگاه اهواز ۲۰۰متر است و ۴ پرواز این فرودگاه به حالت تعلیق در آمده‌اند.

وی افزود: پرواز شماره‌های ۲۶۱۲ و ۲۶۱۳ هواپیمایی نفت در مسیر تهران – اهواز- تهران تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد. همچنین پرواز شماره ۴۱۰ هواپیمایی ایران ایر در مسیر رشت – اهواز – تهران نیز تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان تصریح کرد: پرواز شماره ۳۳۸۶ هواپیمایی ایران ایر در مسیر یزد- اهواز - شیراز و پرواز شماره ۶۹۷۱ هواپیمایی کاسپین نیز در مسیر تهران – اهواز – تهران تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد و تاخیر دارد.

رضایی خاطرنشان کرد: یک پرواز از بندر عباس مربوط به شرکت هواپیمایی سپهران به مقصد اهواز پریده است و در صورت امکان در فرودگاه اهواز به زمین خواهد نشست اما اگر شرایط جوی در اهواز برای فرود مناسب نبود، این پرواز در فرودگاهی دیگر به زمین خواهد نشست.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند