Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه مشخص نیست چه کسانی رای مخالف به قانون حمایت از مردم فلسطین داده اند گفت: رای گیری مجلس به شکل الکترونیکی بوده و به خاطر فضای باز مجلس و دموکراسی حاکم آرای نمایندگان مخفی است اما من به عنوان یکی نماینده رای ندادن این افراد را به شدت محکوم می کنم.

حسین مقصودی، عضو کمیسیون شوراها در گفتکو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص تصویب دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه ما مسلمان بوده و به خداوند، قرآن، رسول خدا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اعتقاد راسخی داریم تا جایی که در کتب و مبانی دینی از ما به عنوان امت واحده اسلامی یاد می شود.

وی در ادامه گفت: همه کشورهای اسلامی یک امت هستیم و از طرف دیگر شعار امام خمینی به عنوان بنیان گذار انقلاب اسلامی همواره گسترش اسلام و حمایت از هسته های مقاومت در سراسر دنیا به هر شکلی بود که این شعار به عنوان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی شناخته می شود.

عضو کمیسیون شوراها در ادامه گفت: سیاست های مقام معظم رهبری و سیاست های مجلس هم در همنی راستا بوده و بارها و بارها مشخص شده است که یکی از خطوط قرمز مجلس و نمایندگان بحث فلسطین بوده و هیچکس اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد.

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه مشخص نیست چه کسانی رای مخالف به قانون حمایت از مردم فلسطین داده اند گفت: رای گیری مجلس به شکل الکترونیکی بوده و به خاطر فضای باز مجلس و دموکراسی حاکم آرای نمایندگان مخفی است اما من به عنوان یکی از نماینده ها رای ندادن این افراد را به شدت محکوم می کنم.

مقصودی با بیان اینکه حتی اگر نزدیک ترین همکار من به قانون حمایت از مردم فلسطین رای نداده باشد آن را محکوم می کنم، گفت: بنده به عنوان نماینده مجلس کسانی که این رای منفی را دادند محکوم کرده و به نظر من این افراد اعتقاد عملی به مکتب اسلام و آرمان های انقلاب نداشتند.

وی با تاکید بر لزوم برائت از اسرائیل به هر شکلی گفت: امروز حتی کشورهایی که در کل دنیا در کنار اسرائیل بودند بعد از اقدامات ترامپ با آمریکا و اسرائیل مخالفت کرده و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به تظاهرات دست زدند.

عضو کمیسیون شوراها در ادامه خاطرنشان کرد: در کشوری مانند ایران که پرچمدار حمایت از امت اسلامی است، انتظار می رفت مجلس به صورت یکدست با این طرح موافقت کند؛ اما این رای منفی کاری عبث و بیهوده و اشتباه بوده و تلقی مردم از این رای حمایت این نمایندگان از سیاست های ترامپ است هرچند نیت آنها این نباشد.

مقصودی در پایان گفت: امیدواریم این نمایندگان به اشتباه خود پی ببرند و با اتحاد بیشتر در راستای اتحاد مسلمین و حمایت از مردم مظلوم فلسطین حرکت کنند؛ هر علتی که برای این مساله وجود داشته باشد پذیرفتی نیست و ما نمی توانیم دلیل منفی هر کدام از آنها را بررسی کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

دریافت 13 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از نماز جمعه امروز مردم همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه راهپیمایی برگزار کردند.

کد خبر 6095753

دیگر خبرها

  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • دلیلی اصلی عدم حضور بهرام افشاری در پایتخت ۷ فاش شد
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است