Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، صبح امروز دوشنبه 4 دی ماه مجمع نمایندگان استان اردبیل با جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور دیدار داشتند که در این دیدار آقایان کریمی، بدری، فیضی و زنگیر نماینده مردم اردبیل و نمین، خالقی نماینده خلخال وکوثر، میرزاده نماینده گرمی حضور داشتند.

میرحمایت میرزاده در رابطه با دیدار مجمع نمایندگان استان با معاون سیاسی وزیر کشور در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در این دیدار در رابطه با بحث های تقسیمات کشوری در استان اردبیل مانند تبدیل برخی از بخش ها به شهرستان ها، تبدیل دهداری به بخش و همچنین تبدیل برخی از بخش هایی که سالیان سال به عنوان بخش باقی مانده و به شهر تبدیل نشده است، صحبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دیدار همچنین نمایندگان با توجه به افزایش جمعیت در استان در صورت امکان خواستار افزایش یک نماینده به نمایندگان استان شدند که قرار شد آقای جبارزاده پس از بررسی پاسخ دهند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از بخش هایی که صحبت شد برای تبدیل شدن آن به شهر می توان بخش «انگوت» را نام برد زیرا از نظر جغرافیایی وسیع ترین بخش در اردبیل است که درخواست شد تا به شهر تبدیل شود.

میرزاده افزود: مناطقی در اردبیل وجود دارد که شایسته تبدیل به بخش را دارند.

وی با بیان این که بخش موران که به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) است در یکصد کیلومتری مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد که قصد داریم این بخش هم به شهر تبدیل شود.

نماینده مردم گرمی با بیان این که برخی از روستاها که در اطراف شهر از جمله سرعین یا بخشی در خلخال که شایستگی تبدیل شده به فرمانداری را دارند درخواست دادیم تا مورد بررسی قرار گیرد.

میرزاده گفت: نمایندگان صحبت کردند تا برای مرکز استان یک نماینده دیگر اضافه شود.

901/900

میرحمایت میرزاده اردبیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور تقسیمات کشوری دهداری

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود

وزیر خارجه مصر با اشاره به اینکه نواز غزه به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل شده است، تاکید کرد که باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود.

به گزارش مشرق، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد: ما انتظار حمایت‌های بین‌المللی بیشتری از آنروا (آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی) را داریم.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره»، شکری گفت: نوار غزه به منطقه‌ای غیر قابل سکونت تبدیل شده است.

وزیر خارجه مصر در ادامه نیز تاکید کرد: باید از تشکیل کشور فلسطین جهت پایان دادن به درگیری در منطقه حمایت شود.

او همچنین از رژیم صهیونیستی خواست تا هیچگونه اقدام نظامی را در رفح در پیش نگیرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • گاهی معضلات به دلیل حل نشدن به بحران‌های بالفعل تبدیل می‌شود
  • مطالبات علمای شیعه از حکومت سرپرست افغانستان
  • پیشنهاد بزرگان اهل تشیع به آغاز پروژه‌ای عمرانی در غرب کابل