Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان از تشکیل کارگروه بررسی طرح گردشگری مجتمع کشت و صنعت لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، گودرز امیری در جلسه بررسی طرح گردشگری مجتمع بزرگ کشت و صنعت خرم‌آباد اظهار داشت: این طرح باید مراحل مختلفی را طی کند و نهایتا در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به تصویب نهایی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تخصیص اعتبار ۱۶۵ میلیون دلاری برای سرمایه گذاری در استان خبر داد و افزود: این اعتبار در قالب کشاورزی، دامپروری، گردشگری و صنعتی پرداخت می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری لرستان با بیان اینکه فرصت خوبی برای حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاری در استان به وجود آمده است، گفت: کشت و صنعت می‌تواند برای اجرا و تکمیل مجتمع خود از این سه گزینه استفاده کند.

امیری افزود: کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع تشکیل خواهد شد و طرح گردشگری و کشتارگاه صنعتی مجتمع کشت و صنعت لرستان در این کارگروه مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد

رضا پیری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت  گفت: برنامه ریزی اداره صنعت، معدن و تجارت زابل طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان، ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۳ در قالب گشت‌های مشترک بازرسی با حضور بازرسان اداره صمت، نمایندگان تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، اتاق اصناف و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در سطح شهرستان درحال انجام است.

وی افزود: از زمان اجرای طرح نظارتی مذکور تا هفت فروردین ماه تعداد ۲۸ پرونده تخلف برای واحد‌های صنفی با مجموع ارزش ۸۶۳ میلیون ریال تشکیل و مدیران واحد‌های صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و اقتصادی مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره کل صمت سیستان و بلوچستان به شماره ۱۲۴ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • کارگروه ملی احیاء و ساماندهی دریاچه نمک تشکیل می‌شود
  • کارگروه ملی احیای دریاچه نمک با مسوولیت استانداری قم تشکیل می شود
  • کارگروه ملی احیاء دریاچه نمک با مسوولیت استانداری قم تشکیل می شود
  • تشکیل کارگروه ملی احیاء و ساماندهی دریاچه نمک