Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@08:22:27 GMT

تبلیغ رایگان ایران برای آدیداس در جام‌جهانی!

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۲۴۸۱

تبلیغ رایگان ایران برای آدیداس در جام‌جهانی!

فدراسیون فوتبال ایران با دست دست کردن و از دست دادن زمان، مجبور به خرید لباس به جای عقد قرارداد با آدیداس شد و هیچ درآمدی از طریق تبلیغ لباس این شرکت آلمانی نخواهد داشت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌های ملی با صعود به جام جهانی به دنبال موفقیت و کسب افتخار هستند تا هوادران خود را خوشحال کنند اما نگاه مدیران به جام جهانی از منظر درآمدزایی و استفاده از پتانسیل‌های بالا این رقابت‌ها است که در ایران این موضوع دست کم گرفته شده و توجهی به آن نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین توانسته بود از طریق واگذاری تامین لباس تیم‌ ‌ملی به شرکت آدیداس حدود ۳۰۰ هزار فرانک سوئیس درآمدزایی کند و البسه خود را هم به رایگان تحویل بگیرد، در سال ۲۰۱۸ تیم ملی ایران هیچ گونه درآمدی از این راه نخواهد داشت.

بعد از این که تیم‌ ‌ملی از دو سال قبل قرارداد با جیووا را زیر پا گذاشت و با خرید لباس آدیداس علاقه خود را به پوشیدن پوشاک این تیم نشان داد و بعد از آن مقطع هیچ علاقه‌ای به مذاکره با برندهای دیگر نشان نداد و سفت و سخت به تلاش خود برای عقد قرارداد با آدیداس ادامه داد، تلاشی که موجب زیاده خواهی این برند آلمانی شد و برای بستن قرارداد با ایران درخواست زیادی را کرد که به هیچ وجه به نفع ایران نبود.

با وجود درخواست زیاد آدیداس برای گرفتن اسپانسری کامل تبلیغات تیم ملی در ازای تامین لباس، فدراسیون فوتبال هم در مقابل خواسته این شرکت کوتاه نیامد چرا که پیش از این و قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ قراردادی را با یک شرکت ایرانی بسته و تا سال ۲۰۱۹ معتبر است.

در نهایت فدراسیون فوتبال که تا بهمن ماه زمان معرفی لباس خود به فیفا را داشت، با آدیداس یک قرارداد خرده فروشی به مدت یک سال بست که پوشاک خود را با تخفیف ۷۰ درصدی بگیرد. این اتفاق به دور از شان و منزلت تیمی است که که به عنوان دومین تیم راهی جام جهانی ۲۰۱۸ شد و بهترین تیم حاضر آسیا است.

با کوتاه آمدن فدراسیون از درآمد زایی از این بخش، چشم امید مدیران تیم‌ ‌ملی به درآمدی است که از طریق فیفا به دست می آورند در حالی که کشورهای دیگر از تمامی توان خود برای درآمدزایی هنگفت در جام جهانی استفاده می‌کنند.

مشخص نیست چرا فدراسیون فوتبال در یکی، دو سال گذشته و با در پیش گرفتن یک راهکار انفعالی فرصت خوب برای درآمدزایی را از دست داده و تیم‌ ‌ملی بدون به دست آوردن پولی پوشاک آدیداس را به تن و برای این شرکت تبلیغ می‌کند!

با این حساب تیم ملی ایران در جام جهانی با لباس هایی به میدان خواهد رفت که از جیب خود برای آن‌ها هزینه کرده و نتوانسته با درآمدزایی از این طریق، چندین بازی دوستانه با کشورهای بزرگ را تامین کند و به آمادگی کامل برسد.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی از داوری ایران گرفته شد

به گزارش "ورزش سه"، داوری ایران بعد از مهاجرت علیرضا فغانی به استرالیا نتوانسته یک داور در آن سطح قضاوت داشته باشد. حال باتوجه به اینکه عملکرد داوران ایران در بازی‌های بین المللی چندان خوب نبود و از طرف دیگر اسامی داورانی که هر سال در لیست الیت قرار می‌گیرند تغییر آن چنانی نمی‌کند، ایران به احتمال بسیار قوی در جام جهانی بعدی نماینده نخواهد داشت‌.

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران در مورد عملکرد موعود بنیادی‌فر در فینال جام ملتهای زیر ۲۳سال گفت: من ندیدم چون پشت فرمان بودم ولی از بچه‌ها پرسیدم. برای جامعه داوری ما افتخاری است. بدون شک کسی که آنجا بوده در یک پروسه یک ماهه انقدر خوب قضاوت کرده که این فینال به او رسیده است. موعود بنیادی‌فر که نفر اول داوری کشور است از پس این بازی برآمده است.

او در مورد عدم حضور داوران ایرانی در جام جهانی گفت: بله این اتفاق افتاده و داوری در جام جهانی نخواهیم داشت. این چیزی است که از رفتار حقوقی و اداری فیفا معلوم است که فعلا در جام جهانی داور نداریم. آقای فغانی آنجاست و هم نماینده ماست و هم استرالیا و امیدوارم خوش بدرخشد.

او در مورد دلایل این اتفاق اضافه کرد: دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد. آقای فغانی سالها داور ما بود و سایه‌اش بر روی داوران ما وجود داشته و نتوانستیم داوری را در سطح قضاوت در جام جهانی داشته باشیم. می‌تواتستیم رفتارهای حرفه‌ای‌تری در این موضوع داشته باشیم. امیدوارم اتفاقات خوبی در آینده بیفتد.

دیگر خبرها

  • تحصیل رایگان دانشجوی معترض آمریکایی در ایران؛ این دانشگاه‌ها اعلام آمادگی کردند/ اسامی
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا به صورت رایگان و با تمام امکانات در ایران
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • خاطرات مهندس جعفر شریف امامی از کار در راه آهن
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)