Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حادثه در تاور کرین پونک یک جوان ۲۶ساله در ارتفاع ۴۰متری مصدوم شد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حادثه تاور کرین در ساعت ۱۱:۴۸ دقیقه، به اطلاع سامانه ۱۲۵ رسید؛ این حادثه شامل گرفتار شدن یک کارگر در ارتفاع ۴۰ متری در میدان پونک بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: بلافاصله دو ایستگاه به همراه دو دستگاه نردبان هیدرولیکی و بالابر به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: محل حادثه پروژه کارگاهی بود که در آن جا یک جرثقیل به ارتفاع ۴۰ متر وجود داشت و یکی از کارگران بر روی آن مشغول عملیات بود که یکباره یکی از قطعات بسیار سنگین این جرثقیل به روی او می افتد و او را گرفتار می کند.

ملکی افزود: آتش نشان ها خود را به ارتفاع رساندند و جوان ۲۶ساله ایرانی را مشاهده کردند که در ارتفاع ۴۰متری زنده بود اما از چند نقطه دچار مصدومیت شدیدی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: با تلاش آتش نشانان، این جوان به پایین منتقل شد و عملیات ساعت ۱۳:۲۰ دقیقه به پایان رسید و محل تحویل عوامل شهرداری شد.

ملکی در خاتمه با ارائه هشداری گفت: آن ها که با تاورکرین کار می کنند باید حتما تجربه و تخصص لازم را داشته باشند و بدانند باید در ارتفاع حتما خود را به نقطه ای متصل کنند که حادثه ای برای آن ها رخ ندهد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، سرهنگ احسان مومنی؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: پلیس مطالبه‌گر است و از سازمان استاندارد، وزارت صمت، شرکت‌های خودروساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه مطالبه گری می کند.

وی با بیان اینکه پلیس از وزارت راه، شهرداری در خصوص راه و ایمنی راه‌ها مطالبه‌گری می‌کند، گفت: در خصوص مطالبه‌گری و رفع نقاط حادثه‌خیز پلیس 212 محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که ان‌شاءالله در سال جدید در این نقاط دیگر تصادف منجر به فوت را شاهد نخواهیم بود.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین 1285 نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب‌گذاری و نصب بنر آشکارسازی شد تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه‌گر بوده‌ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت؛ به همین خاطر 200 تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین در 17 محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شده است که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خودروها باشند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • مصدومیت ۵ نفر ‌در ۳ سانحه رانندگی شهر قزوین