Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان ازبرگزاری بيست‌‌وپنجمين آزمون تخصصي شرکتهاي حمل‌ونقل بین المللی کالا، براي متقاضيان تاسيس شركت در  يازدهم اسفندماه امسال خبر داد و گفت: این دوره نیز عمدتاً بر مهارتهاي تخصصی و اطلاعات کاربردي داوطلبین مبتنی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مدقالچی افزود: ثبت نام آزمون، از روز ‌شنبه مورخ نهم دي‌ماه آغاز و در روز جمعه مورخ سيزدهم بهمن‌ماه، خاتمه يافته و کلیه اطلاعات موردنیاز تدریجاً از طریق تارنماي آزمون به نشاني transit.rmto.ir اطلاع‌رساني مي‌شود.

وی اظهار داشت: جهت تسهیل فرایند ثبت نام، امسال نیز ترتیبی پیش‌بینی شده است تا متقاضیانی که در یکی از شش دوره گذشته (ادوار 19 الي 24) مجاز به شرکت در آزمون بوده‌اند، بتوانند با مراجعه به تارنماي ثبت نام، آمادگی خود را براي شرکت در آزمون پیش‌رو اعلام نموده و فرايند ثبت‌نام آنان، به‌سادگي خاتمه يابد.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: طبعاً امكان هرگونه ويرايش اطلاعات متقاضيان، از جمله اصلاح اطلاعات تماس و نشاني، تغيير استان محل تقاضاي تاسيس يا بارگذاري عكس جديد، ميسر مي‌باشد.

علی مدقالچی افزود: براي متقاضیانی که در هیچ یک از شش دوره گذشته در آزمونها شركت نداشته‌اند، فرايند ثبت‌نام مستلزم تکمیل و بارگذاري اطلاعات درخواستی در تارنماي آزمون و متعاقباً تحویل مدارك مي‌باشد كه در اين دوره نيز، جهت مساعدت به متقاضيان جديد، امكان تحويل مدارك به واحد ترانزيت اداره‌كل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي هر استان دلخواه، از جمله استان محل سكونت يا فعاليت، پيش‌بيني شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه 2 شرکت حمل ونقل  بین المللی کالا دراستان زنجان فعال هستند، گفت : همانند سالهای قبل، سرفصلهاي آزمون در تارنماي مربوطه اعلام شده است و بدیهی است موارد اعلامی، تعهدي عرفی یا قانونی براي سازمان جهت الزام به طرح سوال از تمام یا قسمتهایی از آن منابع ایجاد نکرده و براساس آیین نامه مربوطه، متقاضیان اخذ مجوز تاسیس باید از تجارب و دانش کافی علمی و کاربردي در حوزه هاي مرتبط با حمل‌ونقل بین‌المللی کالا و ترانزیت، برخوردار باشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشورهای عضو اکو هم‌زمان با نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید میعاد صالحی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن کشورهای عضو اکو و نهمین نشست کمیته ریلی شورای هماهنگی حمل‌ونقل ترانزیت اکو، هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته برگزار می‌شود.»

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا یکم خرداد سال جاری با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید توسعه ناوگان ریلی در دستور کار قرار دارد حضور چین و روسیه در دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی

دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی سال گذشته مهرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه برگزار شد و بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدکننده، دانش‌بنیان و فعال حمل‌ونقل ریلی در نمایشگاه سال گذشته شرکت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • هدف گذاری برای تقویت مناسبات ترانزیت جاده ای بین ایران و ازبکستان
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است