Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از سایت وزارت آموزش و پرورش در حکمی از سوی وزیرآموزش و پرورش «محمد جواد احمدی»، به سمت «سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان» منصوب شد.

متن حکم سیدمحمد بطحایی به شرح زیر است: نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات جناب عالی، بدین وسیله با حفظ سمت به عنوان «سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان» منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های رئیس جمهور محترم با جلب مشارکت و همکاری و همفکری فرهنگیان گرانقدر به ویژه کارشناسان، مدیران، صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نیز مسؤولین استانی در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و مؤید باشید.

 

انتهای پیام/م

  انتخاب سرپرست اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۳۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: باید همه تلاش مناطق آموزش و پرورش در جهت ارتقاء شاخص‌های آموزش و پرورش معطوف شود و در این راستا تقویت بنیه علمی دانش آموزان و برگزاری همایش‌های تخصصی و جمع‌بندی بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبدالله حبیبی امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم را در پیش داریم در این راستا برنامه‌های هفته معلم امسال در استان خوزستان با کمک استانداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی باشکوه و متفاوت برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر آن امتحانات نهایی در پیشرو قرار دارند و از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: باید همه تلاش مناطق آموزش و پرورش در جهت ارتقا شاخص‌های آموزش و پرورش معطوف شود و در این راستا تقویت بنیه علمی دانش آموزان و برگزاری همایش‌های تخصصی و جمع‌بندی بسیار حائز اهمیت است.

حبیبی با اشاره به اینکه آموزشگاه‌های غیرمجاز مانع از اجرای عدالت آموزشی هستند، توضیح داد: فرهنگ اجتماعی باید به سوی اهمیت آموزش در جامعه پیش رود و در این راستا آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی آموزش در جامعه باید مد نظر باشد.

کد خبر 747020

دیگر خبرها

  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • تلاش مناطق آموزش و پرورش به ارتقای شاخص‌ها معطوف شود
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان