Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@07:03:41 GMT

رفع حصر پیش‌شرط مذاکره انصارالله

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۳۷۷۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج، اکبر ترکی، نماینده مردم فریدن در مجلس با اشاره به پافشاری انصارالله یمن بر گزینه مقاومت اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۸۵ درصد از مناطق یمن در دست انصارالله است و با کشته شدن علی عبدالله صالح شرایط کنونی بهبود یافته است.   وی افزود: در حال حاضر عربستان هیئت‌های مختلفی را برای میانجی گری در بحث یمن به ایران فرستاده است، اما جبهه مقاومت مشروط به توقف کامل حملات سعودی‌ها و رفع حصر کامل غذا و دارو به این کشور حاضر به انجام مذاکره با عربستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع پیروزی‌های مقاومت عربستانی‌ها را مستاصل کرده و این کشور به دنبال آن است تا با تسامح و تساهل بازی که آغاز کرده را و در آن ناکام گشته به پایان رساند.

وی با بیان اینکه انصارالله یمن تا پیروزی علیه جبهه استکبار مقاومت می‌کند، تصریح کرد: باتوجه به اینکه جبهه استکبار در مقابل پیروزی‌های جبهه مقاومت احساس ضعف می‌کند حال پای ایران را در حملات موشکی یمن به میان آورده است این در حالی است که هیچ نشانه‌ای از کمک‌های جمهوری اسلامی در ارائه تسلیحات موشکی به این منطقه ندارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۳۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» مملوء از دستاورد بود

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: عملیات «وعده صادق» برای کشور و نیروهای مسلح ما و هم‌چنین جبهه مقاومت پُر از دستاورد بوده و پوشالی و ضربه‌پذیر بودن اسرائیل را ثابت کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا؛، پیمان جبلی امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به سوالی در مورد پیامدهای عملیات موشکی و پهپادی سپاه علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» برای کشورمان، نیروهای مسلح ما و جبهه مقاومت پُر از دستاورد بوده است.

وی با بیان اینکه اقتدار مثال‌زدنی نیروهای مسلح با همراهی و حمایت تام و تمام مردم عزیزمان در این عملیات نشان داده شد، افزود: همچنین این عملیات ضربه‌پذیری و سست و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را نشان داد و ثابت شد اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است.

رئیس سازمان صداوسیما اظهار امیدواری کرد: پیروزی‌های نیروهای مسلح و رزمندگان جبهه مقاومت ادامه داشته باشد.

کد خبر 745455

دیگر خبرها

  • شهید حجاری بنیان‌گذار عرصه‌های نوین بسیج بود
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • احتمال بقای اسرائیل با نا امن‌سازی ایران کم‌تر می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • عملیات «وعده صادق» مملوء از دستاورد بود
  • پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسراییل پیام شفاف «وعده صادق» است
  • شکست صهیونیست‌ها در همه جبهه‌ها