Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در زمان فتنه وحدت و همدلی مردم از بین رفت، نتیجه انتخابات مردم و حلاوتی که با حضور ۸۵ درصدی در انتخابات حاضر شدند را به راحتی از بین بردند و خسارتی بالاتر از دفاع مقدس شامل ما شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ سردار رحمت الله صادقی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان با توجه به فرا رسیدن ایام الله 9 دی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در سال ۸۸ مواجه شد با پیچیده ترین و مدرن ترین تهدید براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، دشمن ما با توجه به تشکیل کودتای مخملی که و در چند کشور تشکیل داد و موفق هم شده بود با همین برنامه با هدف قرار دادن مردم سالاری دینی گام برداشت و نقشه های خودش را در کشور پیاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار صادقی تصریح کرد: معمولا در چنین بستر هایی اهداف اولیه انتخابات بوده  و هست، دشمن ما از سالهای قبل و با ارزیابی نقاط قوت و ضعف در صدد براندازی انقلاب اسلامی، فعالیت خودش را آغاز کرده بود و سناریوی این هدف با رمز تقلب کلید زد.

فرمانده سپاه نینوا یادآور شد: اگر ما دقت کنیم حضرت آقا در فروردین ۸۸ تذکراتی به نامزد های انخاباتی بیان کرده بود که از جسارت و توهین پرهیز کنند و همگی تابع قانون کشور باشند.

فتنه 88 در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بود

این مقام مسئول با بیان اینکه وجود این فتنه در تاریخ انقلاب اسلامی بی سابقه بود خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی که در ۳۰ سال پیروزی خودش به طور میانگین در هر انتخاباتی همیشه حاوی نگاه های سیاسی بوده است و هیچ اثر خاصی از تقلب و خیانت در آرای مردم نبود و در سال 88 این آثار ارزشمندی که با خون شهدا جا مانده بود به بازی گرفته شد و دستخوش تمسخر قرار گرفت.

وی متذکر شد: هزینه ای که دولت های استکبار برای براندازی نظام در نظر گرفته بودند چیزی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بوده است، این مبلغی بوده که خود امریکایی ها اعتراف کرده اند و هزینه شد تا بتوانند به اهدافشان برسند.

صادقی اذعان داشت: ما اگر به آرشیو خبرها نگاهی کنیم متوجه می شویم که برخی از مسئولین نسبت به این موضوع ظرفیت با سابقه خودشان را به بازی گرفته اند، و به صراحت اعلام می کنند اگر فلانی رای نیاورد مردم به خیابانها بریزند، این نهایت بی انصافی و خیانت بوده است.

بستر سازی فتنه با رمز تقلب

فرمانده سپاه نینوا با بیان این مطلب که در عمر انقلاب اسلامی چنین موضوعاتی وجود نداشته است متذکر شد: این مشخص بوده که در پشت این قضیه تاکتیک هایی مشخص و مبیّن وجود داشته است. زمانی که انتخابات به پایان میرسد رمز تقلب گفته می شود و از مردم خواسته می شود از آرا صیانت کنند، در این خصوص کشورهایی مانند امریکا و انگلیس هم به صورت جدی حمایت کرده اند.

این مقام مسئول اولویت اول این فتنه را پایتخت کشور دانست و تاکید کرد: سوابق فراوانی هم وجود دارد که افراد زیادی از شهرستانهای اطراف به تهران عزیمت کرده اند تا بتوانند در ایجاد یک فتنه عظیم نقش داشته باشند.

سردار صادقی تصریح کرد: از بستر دمکراسی و از بستر مردم سالاری دینی آنچه می شود که استکبار جهانی می خواهد پیش می آید، افرادی همچون رئیس رژیم صهیونیستی، رئیس جمهور امریکا و انگلیس علنی حمایت هایی را خود را از فتنه گران اعلام کرده اند و هیچ ابایی از گفته های خودشان نداشته اند.

وی همچنین ادامه داد: این حرکت فتنه از خرداد ۸۸ تا دی ۸۸ ادامه داشت و در این مدت فراز و نشیب فراوانی از طرف استکبار جهانی در حال اقدام بوده است.

فتنه 88 به اندازه 8 سال دفاع مقدس هزینه داشت

این مقام مسئول با اعلام این مطلب که فتنه 88 به اندازه 8 سال دفاع مقدس هزینه داشت ابراز کرد: در آن زمان وحدت و همدلی مردم از بین رفت، نتیجه انتخابات مردم و حلاوتی که با حضور ۸۵ درصدی در انتخابات حاضر شدند را به راحتی از بین بردند.

وی ادامه داد: آن زمان تحریم ها علیه جمهوری اسلامی تقویت شده بود، لذا این آسیب ها و تنش را در دفاع مقدس نداشته ایم، تعداد زیادی از مردم بی گناه گشته شدند و آسیب های جبران ناپذیری به کشور وارد شد.

بررسی و تحلیل فتنه 88 یک لازمه اساسی است

فرمانده سپاه نینوا با بیان این مطلب که رسیدن و پرداختن به موضوع فتنه 88 یک لازمه اساسی است تشریح کرد: برخی ها به شدت تلاش می کنند این مساله را با اختلاف دو جبهه سیاسی عوض کنند و می خواهند چهره فتنه را پاک جلوه بدهند، نباید بگذاریم چنین شود.

تهدید فتنه 88 تبدیل به فرصت شد

وی با اشاره به اینکه دشمن محصول مردم سالاری دینی مردم را مورد هدف قرار داد خاطر نشان کرد: به فضل الهی و دقت نظر حضرت آقا و نیروهای وفا دار آنحضرت که شرایط بسیار نابه سامانی که به وجود آمده بود، تهدیدی این چنین مدرن و پیچیده برای این براندازی تبدیل به فرصت شده بود.

این مقام مسئول ادامه داد: همواره در تاریخ این انقلاب این تهدید ها تبدیل به فرصت های مناسب شد، ما در انقلاب اسلامی هنر تبدیل تهدید به فرصت را پیدا کرده ایم و بارها به کرّات شاهد این قضیه بودیم.

در هشت ماه فتنه به اندازه هشت سال تجربه کسب کرده ایم

سردار صادقی افزود: ما تجربه مواجه با عناصر برانداری نظام را نداشته ایم، ما به اندازه ۸ سال در فتنه ۸۸ توانستیم تجربه های لازم را کسب کنیم، هم در تکنیک ها و هم در تاکتیک ها توانستیم تجارب خوبی کسب کنیم.

فرمانده سپاه نینوا در خصوص اقدامات فتنه گران در گرگان هم سخن به میان آورد و افزود: برخی ها گرگان مرکز استان را مورد هدف قرار دادند و با آتش زدن مغازه ها و ایجاد هرج و مرج کار خود را شروع کرده بودند، روز بعد از آتش سوزی در گرگان به وسیله نیروهای بسیجی توانستیم در مقابل این عناصر اعلام قدرت کنیم و بساط فتنه گران را در گرگان جمع کرده بودیم و سرکرده این افراد هم دستگیر شده بودند.

وی گفت: در استانها هم حضوری هم اگر بود در مراکز استانها وجود داشت، متأسفانه برخی از عناصر فتنه هم در استانها هم هنوز اظهار ندامت نکرده اند.

صادقی با بیان اینکه با ورود سپاه پاسداران و حضور نیروهای بسیجی و انقلابی در میدان فتنه استان شکسته شد ادامه داد: ما توانستیم اقدام پیشگیرانه را در میادین انجام بدهیم و به حمدالله توانستیم این بساط را برچینیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما ظرفیت های نفوذ دشمن را در عناصر فتنه کاملا شناسایی کرده ایم متذکر شد: با شناخت این عناصر جمهوری اسلامی توانست با برنامه راهبردی و تقویت نقط قوت خود اقدام کند و فتنه را سرکوب کند.

در فتنه 88 چهره واقعی برخی ها نمایان شد

صادقی همچنین ادامه داد: در جریان فتنه بهائیت و وهابیت جریان های وابسته به رژیم شاهنشاهی به خوبی خود را نمایان کرده و سعی بر سرنگونی نظام داشته اند، کسی نبود که با امریکا رابطه داشته باشد و در این فتنه اقدامی نکرده باشد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی برآورد های لازم در خصوص تهدید های پیش رو را به یک آموزش های عملی در آورده و در برخی از آموزشگاه ها در حال تدریس قرار داده تا بتوانیم به تجارب بسیار خوبی دست پیدا کنیم.

مردم گرگان یک روز زود تر از موعد به خیابانها آمده اند

فرمانده سپاه نینوا با تشکر و قدردانی از مردم انقلابی بالاخص مردم انقلابی گرگان افزود: مردم ما هم نشان داده اند که قدر انقلاب را میدانند و به پای آن ایستادگی می کنند. در ۹ دی مردم سیلی محکمی بر چهره فتنه گران و استکبار جهانی زدند و اثرش هم کاملاً امروزه قابل مشاهد و ملموس است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: گرگان  که یک روز زودتر از موعد، در ۸ دی با حضور در خیابانها مانند آب کُر تمام آن پلیدی ها و آلودگی ها را پاک کرده بودند تا به فتنه گران و عناصر فتنه بفهمانند مردم ما پشت این انقلاب ایستاده اند و به همین راحتی از مقاصدشان کوتاه نمی آیند.

۹ دی مظهر اقتدار دینی شد

سردار صادقی بیان کرد: به جرات می توان گفت که ۹ دی مظهر اقتدار ملی و جهانی است، در تاریخ انقلاب اسلامی ۹ دی فصل الخطاب انقلاب اسلامی است.

حصر سران فتنه نهایت رأفت جمهوری اسلامی است

وی با بیان اینکه حصر نهایت رافت اسلامی بوده است تاکید کرد: جالب این است که هر ساله هم بسیاری از این افراد اعلام می کنند که هیچ تقلبی در انتخابات صورت نگرفته است، بنابراین هر روز جرمشان سنگین تر می شود.

صادقی تصریح کرد: هنوز هم هنوزه غبار فتنه در گوشه های از مسائل مانند نفوذ وجود دارد باید تلاش کنیم تا اهمیت انقلاب اسلامی حفظ شود. کسی که در مقابل جمهوری اسلامی و علیه آن اقدام کند جرمش اعدام است این پیام حضرت امام(ره) بوده است.

فرمانده سپاه نینوا خاطر نشان کرد: دیدگاه حضرت امام و مقام معظم رهبری کاملا متفاوت است، حضرت آقا نسبت به سران فتنه آنها را معاند نظام قرار نداده است، این نهایت لطفی بود که حضرت آقا برای سران فتنه در نظر گرفت.

وی با ابراز تاسف از اینکه در برخی از موارد کار تبیینی نکرده ایم تاکید کرد: ما همه باید تلاش کنیم که لایه های فتنه به خوبی باز شود و برای مردم جای جای فتنه روشن شود، باید تمام مسئولین نظام حاکمیتی جمهوری اسلامی موضعی قوی روشن و جدی در خصوص فتنه داشته باشد.این امنیت و سربلندی ثمره خون شهداء است  نمی شود به این راحتی از کنار این قضیه گذشت .

فتنه محصول خیانت عناصر داخلی بوده است

صادقی بیان کرد: فتنه فرآیند برخی از جریان اصلاح طلبی در کشور بوده و هست، کسی که اصلاح طلب باشد و در جریان فتنه باشد فتنه گر است و کسی که با جریان فتنه کاری نداشته باشد ولی اصلاح طلب باشد محترم است.

این مقام مسئول با تاکید بر مراقبت نفوذ ادامه داد: در لایه های مختلف نظام سیاسی و آموزشی ما نفوذ وجود دارد که ۲۰ ۳۰ در سند آموزش پرورش ما وجود پیدا می کند. یکی از کارهایی که بعد از جریان فتنه دشمن برنامه دارد ایجاد عناصر نفوذ بوده و آنها  را در مقابل استکبار جهانی خاضع نشان داده است. اگر ما احساس کنیم که روزی دشمن ما را رها کرده عرصه را می بازیم، نباید لحظه ای در این خصوص غفلت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است

امیر سرتیپ محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش، با حضور در آیین افتتاحیه بیست و ششمین دوره هیات معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، ضمن ابراز مسرت از حضور دانشجویان دانشگاه‌های افسری در این دوره هیات معارف جنگ، گفت: همان‌طور که امام خمینی (ره) فرمودند «دوران هشت سال دفاع مقدس، دانشگاه انسان‌سازی بود»؛ بدین معنا که تمامی آحاد جامعه، با هر رنگ و جنسیتی، از هر قومیت و گویشی، برای پاسداری از آب و خاک میهن اسلامی خود به پا خاسته و با وجود تمام تفاوت‌های رفتاری و زیستی، از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: تبدیل شدن به انسان‌هایی وارسته و متعالی برای حراست از آب و خاک کشور و عبور از کسوت‌ها و تعلقات دنیوی و دست یافتن به صفات و نشانه‌های الهی بر روی زمین، رسیدن به تجرد معنوی که افراد را به اصل خود نزدیک‌تر کرده تا به پاسداشت ارزش‌ها و هنجار‌های ناب انقلاب اسلامی پرداخته و از این رهگذر بتوان در مقابل هر دشمنی از شرق تا غرب عالم ایستادگی کرد، همان مراد و منظوری است که امام خمینی (ره) از دانشگاه بودن جنگ و دوران هشت سال دفاع مقدس مد نظر داشتند.

امیر سرتیپ دادرس با تأکید بر توأمانی شناخت گذشته برای نیل به موفقیت در آینده، اظهار کرد: همکاری و تعامل میان تمام افراد دست‌اندرکار و نیز ایستادگی به پای ارزش‌ها و اصول بنیادین نظام اسلامی، با وجود انواع هجمه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی، اصلی است که می‌تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی را در مقابل هرگونه توطئه، تحمیل یا تغییر ارزش‌های غیرمرتبط با اسلام ناب محمدی رهایی بخشد.

وی حضور مؤثر در فضای مجازی را برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت بنیه‌های انقلابی ضروری دانسته و تصریح کرد: با حضور در عرصه فضای مجازی می‌توان ضمن برخورداری از آخرین اطلاعات، در راه دفاع و حفاظت از ارزش‌های والای هشت سال دفاع مقدس نیز کوشش کرد تا بدین ترتیب بتوان با تقویت اعتقادات و تکیه بر ارزش‌هایی که در دوران جنگ تحمیلی، سبب برتری ما بر دشمنان شده‌اند، برای روز‌ها و حوادث آتی نیز آمادگی و بصیرت خود را حفظ کنیم.

امیر سرتیپ دادرس در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که امروز در دستان نظام اسلامی وجود دارد، همرده با آخرین دستاورد‌های فنی- مهندسی کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی بوده و لازم است تا این برتری در حوزه جنگ سخت را با بهره‌گیری از مهارت‌های نیرو‌های انسانی و قدرت نرم جوانان کشور، به موفقیت دوچندان بدل کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • وداع دزفولی‌ها با شهید عشیری لیوسی/ پایان فراق پس از ۴۲ سال