Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: در سال زراعی‎ جاری ۴ هزار و ۷۶۶ هکتار از اراضی زراعی شهرستان کرمانشاه زیر کشت نخود پاییزه رفته است.

حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در سال زراعی جاری بیشترین ارقام نخود پاییزه کاشت شده در اراضی کشاورزی این شهرستان رقم های عادل و منصور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود: با توجه به عملکرد متوسط ۱۴۰۰کیلوگرم در هکتار پیش بینی می شود بالغ بر ۶ هزار و ۶۰۰ تن نخود پاییزه تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی گفت: در سال زراعی‎ جاری ۴ هزار و ۷۶۶ هکتار از اراضی زراعی شهرستان کرمانشاه زیر کشت نخود پاییزه رفته است. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۱۶۷ هزار هکتار از شالیزارهای مازندران خزانه‌گیری شد

مسئول پیگیری امور معاونت تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: در سال زراعی جدید ۱۶۷ هزار هکتار از شالیزارهای مازندران خزانه‌گیری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، غلامرضا رعیت‌پناه صبح امروز_یکشنبه دوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون ۱۷۳ هزار و ۲۹۹ هکتار از اراضی شالیزاری مازندران شخم و شیار شد، اظهار کرد: همچنین در سال زراعی جدید ۱۶۷ هزار و ۱۲۶ هکتار اراضی شالیزاری استان خزانه‌گیری شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیمه زراعت برنج در ۸۰۵ هکتار اراضی شالیزاری استان انجام شد، افزود: در حال حاضر ۲۹۰ تن بذر برنج پر محصول و اصلاح شده محلی به کشاورزان شالیکار استان توزیع و مصرف شد.

مسئول پیگیری امور معاونت تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: ۱۷۸ بانک نشا برنج در مازندران در حال فعالیت هستند.

رعیت‌پناه ادامه داد: در زمینه ذخیره‌سازی آب سدها و آببندان‌های استان، هم‌اکنون میزان ذخیره آب سدهای استان ۲۴۱ میلیون متر مکعب و آب‌بندان‌ها ۳۷۰ میلیون متر مکعب است.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۱۳۱ نمونه آزمون خاک انجام شد، خاطرنشان: سطح ابلاغی برنج استان در سال زراعی ۱۴۰۳، ۲۱۵ هزار هکتار است.

کد خبر 746556

دیگر خبرها

  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • بازگشت ۲ هکتار از اراضی کشاورزی بویین زهرا به چرخه تولید
  • ایجاد پایگاه نوآوری یافته‌های تحقیقاتی جهش تولید در کامیاران
  • آزاد سازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
  • امسال ۱۶۷ هزار هکتار از شالیزارهای مازندران خزانه‌گیری شد
  • ۵۰ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی‌کشاورزی مهاباد به کشت غلات اختصاص یافت
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • برداشت گلرنگ از ۳۲۰ هکتار اراضی در کرمان
  •  ۷۲۹ نفر به دلیل تخریب منابع طبیعی در کرمانشاه محکوم شدند
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از اراضی کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان