Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@09:05:05 GMT

همکاری پورناظری‌ها با حمید نعمت‌الله

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۴۰۴۴

فیلم سینمایی «شعله ور» جدیدترین ساخته حمید نعمت الله به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی این روزها آخرین مراحل فنی را پشت سر میگذارد و سهراب پورناظری به عنوان هشتمین همکاری خود با حمید نعمت‌الله آهنگسازی «شعله ور» را شروع کرده است. ناطقان: پیش از این پور ناظری در آثاری چون «وضعیت سفید»، «رگ خواب»، «آرایش غلیظ»، «بیا از گذشته حرف بزنیم»، کنسرت نمایش سی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با حمید نعمت الله همکاری داشته است. 
نسخه ای از فیلم سینمایی «شعله ور» چندی پیش برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر تحویل دفتر جشنواره شد.
مهدی سعدی تدوین این اثر را بر عهده دارد و بابک شکیبا و امین شریفی در حال حاضر آخرین مراحل صداگذاری را پشت سر می‌گذارند. همچنین ساخت جلوه های ویژه بصری توسط وحید قطبی زاده در حال انجام است.
امین حیایی، زری خوشکام، بهمن پرورش، فرید قبادی، دارا حیایی، مژگان صابری، پانته‌آ مهدی نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
فیلمنامه «شعله‌ور» به طور مشترک توسط هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله به نگارش درآمده است و مضمونی اجتماعی دارد. این فیلم زندگی مردی را روایت می‌کند که احساس می‌کند عددی نشده است و این احساس او و همه‌ زندگی‌اش را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
عوامل فیلم سینمایی «شعله ور» عبارتند از نویسنده: حمید نعمت‌الله، هادی مقدم دوست، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، طراح صحنه و لباس: محمدرضا شجاعی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، تدوینگر: مهدی سعدی، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، برنامه‌ریز: داوود باقری، عکاس: امیرحسین شجاعی، مشاور رسانه‌ای: ملیکا مومنی راد و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف .
منبع: ایسنا برچسب ها: حمید نعمت‌الله ، شعله ور ، سهراب پورناظری

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۴۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین خانه رئیس دانشگاه کلمبیا را محاصره کردند+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری عربی۲۱، صدها نفر از حامیان فلسطین و غزه ضمن برگزاری تظاهرات شبانه خانه «نعمت شفیق» رئیس دانشگاه کلمبیا را در نیویورک آمریکا محاصره کردند.

دانشجویان و فعالان در نیویورک در مقابل خانه رئیس دانشگاه کلمبیا تظاهرات کردند تا موضع وی را در مخالفت با تحصن دانشجویان در دانشگاه در حمایت از فلسطین و غزه محکوم کنند.

تظاهرکنندگان علیه نعمت شفیق شعار «شرمت باد» سر دادند، زیرا او با خواسته‌های معترضان مخالفت کرد و از پلیس خواست تا در ۱۸ آوریل آنها را به زور متفرق کند.

کد خبر 6095721

دیگر خبرها

  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • ترکیدگی لوله آب در خیابان حضرت مهدی (عج) در حال ترمیم است
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • حامیان فلسطین خانه رئیس دانشگاه کلمبیا را محاصره کردند+ فیلم
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • ساخت یک شعله سه بعدی از سیاهچاله با استفاده هوش مصنوعی
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!