Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد الله یاری ظهر در مراسم معارفه مدیر کل کتابخانه‌های عمومی فارس که در سالن همایش‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس با حضور معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مسئولان ارشد استانی برگزار شد، با اشاره به اینکه فارس از لحاظ تعداد عضو و کتابخانه جز استان‌های برتر است، گفت: فارس از حیث دریافت کتاب جز ۱۲ استان اول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کتابخانه به عنوان مرکز خدمات اجتماعی به حساب می‌آید افزود: در ستاد نهاد تلاش کردیم این مسئله را مورد توجه قرار دهیم که از ۲ سال گذشته پایه پژوهش‌های علمی در نهاد کتابخانه‌ها گذاشته شده و در ۶ ماه آینده نتیجه این تحقیقات روی می‌دهد که نقشه راه به شمار می‌رود.

الله یاری تصریح کرد: در ارتباط با نیاز‌های کاربران در کتابخانه‌های عمومی، مطالعات خوبی شکل گرفته است که مجموعه این اتفاقات رنسانسی را در کتابخانه‌های عمومی شکل می‌دهد.

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای اینکه اقداماتی در این باره شکل بگیرد، ادامه داد: سندی در شورای فرهنگ عمومی در نظر گرفته شده است.

روح الله منوچهری که پیش از این سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس به شمار می‌رود اضافه کرد: بزرگترین بخش کتابخانه عمومی را در فسا انجام دادیم درحالی که ۳۵ کتابخانه عمومی، مجهز به اینترنت بی سیم می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس اظهار کرد: بیش از ۲ میلیارد تومان بوسیله خیرین از مناطق مختلف استان جذب و در راستای توسعه کتابخانه‌ها در نظر گرفته شده تا شهر اوز به عنوان شهر خلاق کتابخوانی و ۲ روستای دوستدار کتاب داشته باشیم.
انتهای پیام/ت

معارفه مدیر کل کتابخانه‌های عمومی فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، در پایان مسابقات هندبال پنج نفره بانوان کیش تیم‌های خلیج فارس، المپیک و موج‌های خروشان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات در سالن چند منظوره دهکده ورزشی المپیک برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • کتابخانه ای به گستره صدا