Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئيس مرکز تحقيقات کاربردي پليس آگاهي ناجا با اشاره به معرفي برترين هاي " رقابت صحنه جرم از نگاه دوربين" و نيز مراسم جشن 10 سالگي فصلنامه کارآگاه اشاره و بيان کرد: پژوهش در کار پليس آگاهي از مهمترين روش هاي ارتقاء سطح دانش کارکنان اين پليس به شمار مي آيد.
به گزارش خبرگزاري آريا، سرهنگ دکتر " غلامحسين بياباني" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در مراسمي به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش که با حضور سردار "مقيمي" رئيس پليس آگاهي ناجا برگزار شد از برترين هاي آثار ارسال شده رقابت "صحنه جرم از نگاه دوربين" تجليل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه پژوهش در کار پليس آگاهي از مهمترين روش هاي ارتقاء سطح دانش کارکنان اين پليس به شمار مي آيد، افزود: داوران اين حوزه از ميان آثار ارسالي کارآگاهان سراسر کشور، 5 اثر ارسالي متعلق به کارآگاهان استان هاي تهران بزرگ، مازندران، فارس، آذربايجان شرقي، هرمزگان را انتخاب کردند.
رئيس مرکز تحقيقات کاربردي پليس آگاهي ناجا تصريح کرد: ابتدا طي فراخواني به استانها، کارشناسان و کارآگاه­ياران بررسي صحنه جرم، آثار خود را به دبيرخانه ارسال و 97 آثار از سراسر کشور به دبيرخانه واصل شد که داوران پس از ارزيابي، 5 اثر را شايسته تقدير دانستند که از آنان تقدير به عمل آمد.
ويبا بيان اينکه در اين مراسم جشن 10 سالگي فصلنامه کارآگاه نيز گرفته شد، خاطرنشان کرد: اين مرکز تا کنون 320 مقاله در فصلنامه به انتشار رسانده که در هر شماره 8 مقاله به چاپ رسيده است.
سرهنگ بياباني در پايان با اشاره به اينکه مرکز تحقيقات کاربردي پليس آگاهي ناجا بسياري از تحقيقات و پژوهش هاي خود را در اين حوزه به صورت مقاله و ... منتشر و در اختيار کارکنان قرار داده است، گفت: پليس آگاهي ضمن رشد توانمندي علمي و مطالعات گسترده، اقدامات تحقيقاتي بسيار خوبي را در زمينه تعامل با دانشگاه ها، مراکز پژوهشي و همچنين تبادل علمي با پژوهشگران فراهم کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، برترین‌های هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان ویژه سال ۱۴۰۲ در آئینی با حضور خانواده شهدا، مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر معرفی شدند.

از سوی هیأت داوران متشکل از مسئولان و کارشناسانی خبره، برترین‌های هنر انقلاب در خوزستان در سال ۱۴۰۲ و همچنین چهره و هسته سال این عرصه انتخاب شدند.

در این مراسم «حجت الاسلام آرش نیک نژاد» هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

همچنین «علی اکبر فلاحیان» سرپرست گروه سرود زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد.

در بخش ادبیات پایداری هنرمند نویسنده» علی هاجری»، «حسین گلچین» و «بهنام کاوه» در رشته نمایش، «علی زارعی رضایی» در رشته شعر و در هنرهای تصویری «اُمید مدحج» و «سید مهدی ابطحی» در بخش دفاع مقدس و مصطفی محسنی برنده جایزه ویژه وعده صادق در بخش گرافیک؛ به عنوان شایسته‌های تقدیر هنر انقلاب استان خوزستان معرفی شدند.

پخش مستند به» رنگ جاودانگی» که گزارشی از برخی فعالیت‌های هنری شاخص استان خوزستان به شمار می‌آمد، سخنرانی علیرضا سمیعی پژوهشگر هنر انقلاب اسلامی، شعر خوانی حجت الله کفشیری، اجرای سرود حیدر علی حزباوی با موضوع وعده صادق و تجلیل از تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا و همچنین خانواده مرحوم حاج احمد یلالی به عنوان پیشکسوت ادبیات پایداری آبادان و خرمشهر از دیگر بخش‌های این آئین بود.

کد خبر 6090505

دیگر خبرها

  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس