Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@08:29:22 GMT

تجلیل رایان شجریان از برادر خواننده اش

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۴۸۲۰

تجلیل رایان شجریان از برادر خواننده اش

رکنا: برادر کوچک همایون شجریان بعد از دیدن کنسرت موسیقی برادرش شگفت زده شد.

رایان شجریان با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: حضور در کنسرت ایران من تجربه ای استثنایی و فراموش نشدنی برای من بود و همینطور اینکه بعد از سال ها به تماشای اجرای همایون جان مینشستم، آنرا تاثیر گذار تر نیز می نمود. متاسفانه به دلیل سفر به امریکا برای شرکت در دانشگاه موفق به دیدن برنامه سی نشدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با دیدن ویدیو های آن و پس از تجربه اجرای دیشب میتوانم با اطمینان بگویم، سطح کیفی و هنری که همایون و همراهانش در این مسیر فرهنگی تعریف کرده اند برای سایر هنرمندان به راحتی قابل دسترس نخواهد بود.

قطعات و ترانه هایی که در کنسرت ایران من تجربه کردم همگی برایم ماندگار و خاطره انگیز خواهند بود. اما قطعه ایران من به راستی مرا از خود بی خود کرد و به فضایی دیگرم برد.

شعر دل نشین، آهنگ سازی قوی و اجرای مثال زدنی تمامی هنرمندان عمیقا تحت تاثیر قرارم داد و گنجاندن بخشی از تصنیف مرغ سحر در آن ابتکاری ماهرانه بود. هنگامی که این بخش را شنیدم نفسم در سینه حبس شد و مرا به سال های گذشته و کنسرت پدر در تهران در همین سالن برد و تک تک آن لحظات بی نظیر را برایم زنده کرد. لحظاتی که‌ من و بسیاری از دوستداران ایشان سال هاست که از آن محرومیم و امید داریم روزی مجددا تجربه شان کنیم. تمام این جوانب بی اختیار اشک از چشمانم جاری کرد و به سختی میتوانستم روی پایم بایستم.

از همایون جان، سهراب و تهمورس پور ناظری، سر کار خانم دلنیا آرام و‌ تمامی همنوازان عزیز از صمیم‌ قلب Heart سپاسگزارم

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم

همایون بهزادی، ملقب به سرطلایی یکی از مهم‌ترین نام‌های تاریخ پرسپولیس و ستاره بزرگ فوتبال ایران در دهه ۴۰ و ۵۰ بوده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • نماوا بایکوت می‌شود؟/ رضا کیانیان: از شانه‌ساززاده شکایت می‌کنیم/ همایون اسعدیان: با شما قطع همکاری می‌کنم/ فرحبخش: برو سرامیکت را بفروش !
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم