Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران طی حکمی، علیرضا رجب پور را به سمت مدیر بازرگانی و سرپرستی مدیریت صادرات و واردات شرکت ملی پخش منصوب کرد.

در این حکم، سید محمد رضا موسوی خواه، از خدمات محمد رضا مظلومی در زمان تصدی سمت مدیر بازرگانی تشکر و قدردانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار به‌منظور حمایت از بخش کشاورزی از تخصیص ۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت به بخش کشاورزی منطقه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، حمید مظفری‌نژاد با اشاره به اینکه کشاورزی از مهم‌ترین محورهای تولید در کشور است، گفت: بر اساس درخواست‌های ثبت‌شده در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف)، ۶ هزار و ۳۵۷ دستگاه ادوات کشاورزی اعم از تراکتور، کمباین و تیلر در سطح منطقه فعالیت می‌کنند که  سال ۱۴۰۲ سوخت مورد نیاز این ادوات تأمین شد.

وی با اشاره به رشد ۲ درصدی سوخت در بخش کشاورزی منطقه در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه پیش از آن (سال ۱۴۰۱)، از مالکان ماشین‌آلات کشاورزی منطقه درخواست کرد چنانچه تاکنون اطلاعات خود را در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR ثبت نکرده‌اند، به‌منظور توزیع نظام‌مند سوخت در اسرع وقت درخواست خود را ثبت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار تصریح کرد: سوخت به ادوات کشاورزی دارای برگ سبز و پلاک اختصاص داده می‌شود، همچنین برای دستگاه تیلر نیز برگه فروش معتبر از فروشنده نیاز است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • بازی با گزینه «تحریم نفتی»/ آمریکا در تقابل با ایران روی چه گزینه‌هایی مانور می‌دهد؟
  • رویترز: بایدن تحریم‌های نفتی ایران را تشدید نمی‌کند
  • انتصاب جدید در صنعت برق/ مدیرعامل مدیریت شبکه برق منصوب شد
  • یورونیوز: آمریکا نمی‌تواند تحریم‌های نفتی ایران را تشدید کند
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • صادرات تا سقف یک میلیون دلار از رفع تعهد ارزی معاف می‌شود
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره