Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمانان ابرکوه با کسب 14 مدال طلا، 6 مدال نقره و 3 مدال برنز، در مسابقات قهرمانی کونگ‌فو استانی خوش درخشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرو ابرکوه،کونگ‌ فو کاران ابرکوه در مسابقات قهرمانی کونگ‌فو استانی که در شهرستان اردکان برگزار شد، افتخارآفرین شدند.

رحیم عباسی سرپرست تیم کونگ‌فو ابرکوه، ضمن اعلام خبر فوق در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، اظهار کرد: این مسابقات بین شرکت‌کنندگان شهرستان‌های استان یزد آخر هفته گذشته، به مربیگری کاظم جهانگرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی ادامه داد: کونگ‌فو کاران ابرکوه در این مسابقات 14 مدال طلا، 6 مدال نقره و 3 مدال برنز برای شهرستان به  ارمغان آوردند.

وی افزود: محمدحسین کریمی ۱۶ ساله، آرش عباسی ۶ ساله، امیرحسین نیکویی ۹ ساله، محمدمهدی اکرمی ۱۲ساله، امیرحسین راجی ۱۲ساله، علیرضا ابوالفتحی ۱۵ساله، محمدرضا کاظم‌زاده ۱۴ ساله، علیرضا دشت آبادی ۱۴ساله، داریوش زارع زاده ۹ ساله، امیرحسین علمی۱۰ ساله، علی حسینی۱۳ساله، رضا امیدپناه ۹ ساله، محمدجواد کارگر ۱۶ ساله و حسین کمالی ۲۰ساله، مدال طلا کسب کردند.

عباسی گفت: همچنین میثم رنجبر ۱۹ساله، حسین علیدوست ۱۱ ساله، سید محمد سالار حسینی دوست ۱۱ ساله، دانیال عسکرنژاد ۹ساله، محمدهادی حیدری ۹ ساله و مهدی محمدیان ۸ ساله، موفق به کسب مدال نقره شدند.

سرپرست تیم کونگ‌فو ابرکوه خاطرنشان کرد: امیرعلی صالحی۷ ساله، احسان توکلی ۱۲ ساله و احسان فلاح زاده، نیز با گرفتن مدال برنز از افتخارآفرینان ابرکوه شوند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرکوه مقام نخست جذب تسهیلات مکانیزاسیون در استان یزد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرجهادکشاورزی شهرستان ابرکوه گفت: از ابتدای امسال تا کنون، ۱۹میلیارد و ۶۶۷میلیون تومان تسهیلات برای خرید ادوات کشاورزی به زارعان متقاضی در ابرکوه پرداخت شده، این درحالی است که سهمیه شهرستان از خط اعتباری شماره ۱۱ مکانیزاسیون ۱۲میلیارد و ۷۵۸میلیون تومان بود.     هوشمند خاطرنشان کرد: با توجه به شناور بودن اعتبارات استان و با تلاش و جدیت کارشناسان این اداره، ۸۰نفر متقاضی در این مدت به بانک کشاورزی شهرستان معرفی و تاکنون ۵۳نفر از آنها موفق به دریافت تسهیلات شده اند.     وی اظهارداشت: با توجه به میزان پرداخت تسهیلات درصد جذب اعتبار توسط شهرستان ۱۵۴ درصد بوده که این شهرستان بین ۱۲شهرستان یزد، مقام نخست را در جذب اعتبارات بدست آورده است.     هوشمند تصریح کرد: با این اعتبارات انواع ماشین آلات شامل تراکتور، ادوات وپهباد، خریداری شده است.      

دیگر خبرها

  • برترین های کنکور و مدال آوران کونگ فو در آبدان تجلیل شدند
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • امیرحسین زارع به دنبال طلای پاریس؛ آرام باشید، پادشاه اینجاست! | سهمیه های المپیک
  • موفقیت رزمی کاران کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • پسر ۱۵ ساله ایرانی به المپیک لس‌آنجلس می‌رود؟
  • فرنگی کاران خوزستانی در ترکیه خوش درخشیدند
  • ۳ مدال حاصل درخشش فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در روز دوم مسابقات بین‌المللی
  • ۱۱ بازیکن تراکتور برای شکست شمس آذر
  • درخشش فرنگی‌کاران اردبیلی در مسابقات بین‌المللی ترکیه
  • ابرکوه مقام نخست جذب تسهیلات مکانیزاسیون در استان یزد