Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-19@05:41:54 GMT

کمک حالان پلیس در مبارزه با مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۵۶۹۳

‍‍‍‍‍‍

موقعیت جغرافیایی ایران و قرار گرفتن کشور در مسیر ترانزیت مواد مخدر ،بهره برداری از آخرین روشهای کشف مواد را در کشور ضروری کرده است به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سگهای موادیاب برای کمک به نیروهای مبارزه با مواد مخدر تربیت شدند و تنها در 9 ماهه سال 96 توانستند 950 کیلوگرم مواد مخدر را در مرزهای کشور کشف کنند  دانلود  

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت پایبندی اتحادیه اروپا به تعهدات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری مهر، اسکندر مؤمنی، در دیدار با رئیس هیئت نمایندگی ایتالیا گفت: بازار اروپا باعث اغوای قاچاقچیان مواد مخدر می‌شود و از پیامدهای منفی این جریان خسارت‌های غیر قابل جبرانی است که ما در منطقه خودمان تحمل می‌کنیم.

وی افزود: ایتالیا از جمله کشورهای معدودی از اروپا است که در تهران رابطی در مبارزه با مواد مخدر داشت و همکاری‌های خوبی از جمله تبادل اطلاعات و برگزاری دوره‌های آموزشی بین دو کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر برقرار بود و باید توسعه یابد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: از اتحادیه اروپا و بخصوص از ایتالیا، انتظار داریم بر اساس اصل مسئولیت مشترک و عمومی به تعهدات بین المللی خود پایبند باشند.

مؤمنی با اشاره به تحولات اخیر افغانستان، موضوع تغییرات میزان قاچاق از منشأ افغانستان را از این مقام اروپایی جویا شد که ژنرال پیرانجلو ایانوتی در پاسخ به این سوال گفت: ما هم ادعای کاهش ۹۵ درصدی تولید مواد مخدر را قبول نداریم چرا که آثار آن مشهود نیست.

رئیس بخش خدمات مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور ایتالیا ضمن اعلام آمادگی همکاری در زمینه‌های مبارزه با مواد مخدر در منطقه و ترانزیت آن به اروپا به خصوص مواد صنعتی، خواستار توسعه تبادل همکاری‌های اطلاعاتی شد.

این مقام ایتالیایی در خصوص موضوعات درمانی و اقدامات پیشگیرانه نیز بر همکاری مشترک تاکید کرد.

نماینده دائم و سفیر ایتالیا نزد سازمان ملل و همچنین نماینده دائم کشورمان و سردار کاکاوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز در این دیدار دوجانبه حضور داشتند.

کد خبر 6057288

دیگر خبرها

  • قاچاق از منشاء افغانستان کاهش محسوسی نداشته است
  • اتحادیه اروپا بر اساس اصل مسئولیت مشترک به تعهدات بین المللی خود پایبند باشد
  • تقویت مبارزه ایران با ترانزیت موادمخدر و پولشویی
  • لزوم برخورد جدی شهروندان با معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • ضرورت پایبندی اتحادیه اروپا به تعهدات بین‌المللی
  • ایتالیا کاهش ۹۵ درصدی تولید مواد مخدر در افغانستان را رد کرد
  • مدیرکل پیشین درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: سند سلامت روان ۱۰ سال در بند وزارت بهداشت
  • ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند
  • محموله ۵ هزار کیلویی مواد مخدر در ایران