Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به اینکه طی چند سال اخیر به دلایل قانونی با چند نفر از استادان پیمانی قرارداد همکاری در این دانشگاه تمدید نشده است، گفت: این تصمیم بر اساس قانون گرفته شده و ما نیز تابع قانون و مقررات هستیم.

محمدعلی برخورداری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، درباره تمدید نشدن قرارداد «سعیدرضا مساح» از اعضای سابق هیات علمی دانشگاه علم و صنعت و اعتراض او به این تصمیم که باعث تحصنش در مقابل وزارت علوم شد، اظهار داشت: دکتر مساح 5 سال در دانشگاه علم و صنعت مشغول تدریس بوده‌اند و بر اساس قانون دو سال پیش و پس از پایان قرارداد پیمانی 5 ساله قراردادش تمدید نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخورداری با اشاره به اینکه بعد از تمدید نشدن قرارداد مساح، او از دانشگاه شکایت کرد و از دیوان عدالت اداری خواهان بازگشت و ادامه فعالیت در این دانشگاه شد، افزود: بعد از برگزاری دادگاه اصلی و بدوی رای بر قانونی بودن تصمیم دانشگاه صادر شد.
وی تاکید کرد: ما در دانشگاه متعهد به اجرای صد در صد قانون هستیم و بر همین اساس نیز عمل کرده‌ایم.
رئیس دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه جزئیات پرونده این عضو سابق هیات علمی دانشگاه، مفصل است، ارائه توضیحات بیشتر و مطرح شدن برخی بخش های این پرونده در رسانه ها را به مصلحت ندانست.
برخورداری با اشاره به اینکه دانشگاه علم و صنعت یک دانشگاه دولتی است و مسئولان آن خود را تابع قانون دولت و کشور می دانند، گفت: پس از رای نهایی دادگاه، شخصا تمامی اسناد را برای وزیر علوم فرستادم و همچنان تاکید دارم که اگر مراجع قضایی رای دیگری صادر کنند ما کاملا تابع قانون هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در نامه خود به وزیر علوم درخواست کردم در صورتی که ما تفسیر غلطی از قانون داشته‌ایم به ما یادآور شوند تا تصمیم خود را اصلاح کنیم، هرچند معتقدیم تصمیم دانشگاه قانونی بوده است.
به گزارش ایرنا، یکی از اعضای سابق هیات علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت که پیش از این به صورت قراردادی در این دانشگاه فعالیت می کرد، امروز دوشنبه با حضور در مقابل وزارت علوم اعتراض خود را در پی تمدید نشدن قرارداد همکاری با این دانشگاه اعلام کرد.
دانشگاه علم و صنعت ایران که در زمینی به مساحت 420 هزار متر مربع در شمال شرقی شهر تهران واقع شده است، در 13دانشکده و چهار شعبه‌ اقماری در شهرهای اراک، بهشهر، دماوند و نور، در 42 رشته تخصصی، دانشجوی کارشناسی، ‌کارشناسی ارشد و دکتری می ‌پذیرد و اکنون حدود 12 هزار دانشجو در رشته های مختلف مهندسی و علوم پایه دارد.
فراهنگ**9246**1055
خبرنگار: علیرضا مرادی**انتشار: زینب کارگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس

قرارداد سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال استون ویلا تمدید شد - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیگ برتری استون ویلا اعلام کرد که قرارداد سرمربی خود را تمدید کرده است. بدین ترتیب اونای امری با امضای قراردادی جدید خود را تا سال 2027 به شیرها متعهد کرد.

سرمربی اسپانیایی سال 2022 هدایت استون ویلا را بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • گلایه از اجرا نشدن قانون در سازمان سنجش
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • رعایت نشدن قانون بکارگیری نیرو در بخشی از شعبه‌های دادگستری
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن