Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@14:39:51 GMT

کاریکاتور/ شتر دزد، تخم‌مرغ دزد می‌شود!

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۶۶۹۱

با افزایش قیمت هر شانه تخم مرغ به ۲۰ هزار تومان، این روزها جا دارد ضرب‌المثل «تخم مرغ دزد، شتر دزد می‌شود» را این گونه مطرح کرد: «شتر دزد، تخم‌مرغ دزد می‌شود»

ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمنان در صدر لیست تنوع داروی دامی

حسینی گفت: از نظر تنوع در تولید، کارخانه‌های داروسازی این استان ۸۵ درصد از اقلام دارویی کشور را به لحاظ تنوع ، تولید و عرضه می‌کنند.

وی از تولید ۴۵۹ قلم انواع داروی دام و طیور در کارخانه‌های این استان خبر داد و افزود: پانزده کارخانه فعال تولید داروی دامی در سطح استان سمنان فعالیت دارند که اداره کل دامپزشکی استان بر روند تولید آنها نظارت دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه این استان از مهمترین قطب‌های تولید داروی دامی در کشور است ادامه داد: استان سمنان نه تنها رتبه اول کشور در تنوع داروی تولیدی در حوزه دامی را دارد بلکه این استان رتبه دوم کشور را نیز به لحاظ حجم تولید داروی دامی نیز دارد.

 حسینی با اذعان به اینکه بخش عمده نیاز کشور به واکسن، مکمل‌های معدنی و انواع داروی دام و طیور در کارخانه‌های این استان تامین می‌شود، اضافه کرد: بخش خصوصی استان در این بخش سرمایه‌گذاری‌های قابل توجهی کرده و این صنعت، اشتغال خوبی در استان ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها