Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@02:39:02 GMT

همدلی دلیل موفقیت تیم است

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۶۶۹۵

همدلی دلیل موفقیت تیم است

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ همدانی درخصوص پیروزی چهار بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان، گفت: استقلال از زمان حضور شفر به شرایط بسیار خوبی رسیده و هفته به هفته شاهد عملکرد بهتر این تیم هستیم و خوشبختانه بازیکنان تیم هم به اتحاد و همدلی خوبی رسیده اند.

وی ادامه داد: شفر در مدت حضور خود در استقلال کارهای بزرگی انجام داده و باید از او تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه هواداران نیز خیالشان کمی راحت شده و به زودی شاهد استقبال بهتر آنها از بازی های پیش رو خواهیم بود.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران، گفت: استقلال این روزها در کار دفاعی بسیار خوب عمل می کند و به سختی می توان به این تیم گل زد و از آن طرف در کار حمله نیز قدرتمند ظاهر شده است.

وی درخصوص حضورش در کمیته فنی باشگاه استقلال، تصریح کرد: پیشکسوتان زیادی در استقلال حضور دارند که برای حضور در کمیته فنی شایسته تر هستند، اما دوستان لطف داشتند و به من برای حضور در این کمیته اعتماد کردند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال تهران در خصوص زمان رسیدن این تیم به جمع مدعیان لیگ، اظهار کرد: استقلال از پایین جدول کار را شروع کرده و کم کم خود را به صدر نزدیک خواهد کرد، اما از همه خواهش می کنم به استقلال برای رسیدن به صدر فشار وارد نکنند زیرا این مساله بیشتر به ضرر تیم خواهد بود.

همدانی اظهار کرد: این استقلال با تیم مد نظر شفر فاصله زیادی دارد و باید منتظر باشیم تا سرمربی تیم به خواسته های خود برسد. به اعتقاد من در حال حاضر استقلال نیاز جدی به یک بازیکن تمام کننده در خط حمله دارد و همچنین در صورت جذب یک مدافع وسط خوب شفر می تواند از «روزبه چشمی» در خط هافبک بهره بیشتری ببرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است

پس از محرومیت سیدحسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر از دیدار‌های حساس این هفته لیگ برتر مقابل تراکتور و سپاهان، اخباری درخصوص اعتراض باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این احکام شنیده شد که حالا عضو کمیته استیناف از قطعی بودن این حکم می‌گوید.

مهدی دادرس در واکنش به خبر اعتراض استقلال نسبت به محرومیت سیدحسین حسینی به آنا گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی‌هایی می‌کنند، اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی‌تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه‌ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می‌کند، دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

او ادامه داد: رای کمیته انضباطی اسماعیلی فر هم همین طور است و، چون یک جلسه محرومیت قطعی است، قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و رای قطعی نباشد، می‌توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند. در غیر این صورت، رای محرومیت یک جلسه‌ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد، دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف در مورد اینکه آیا درخواستی از پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته انضباطی اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف