Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@15:34:13 GMT

درخشش احسان پهلون در ترکیب تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۶۷۹۴

درخشش احسان پهلون در ترکیب تراکتورسازی

احسان پهلوان در نیم فصل رقابت های لیگ برتر به عنوان یار سرباز راهی تیم تراکتورسازی شد و در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سناریوی احیای پهلوان به مرحله اجرا رسید
هافبک سرباز تراکتورسازی در مصاف با استقلال خوزستان نمایش خوبی ارائه کرد.

احسان پهلوان در نیم فصل اول لیگ هفدهم در ذوب آهن نتوانست آنطور که باید هوادارانش را راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به واسطه همین عملکرد نامناسب هم امیر قلعه نویی کمتر او را به زمین فرستاد و کمتر به او فرصت بازی کردن داد.

پهلوان، در نیم فصل رقابت های لیگ برتر به عنوان یار سرباز راهی تراکتورسازی شد و در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت. او در بازی روز گذشته مقابل استقلال خوزستان نیز نمایش خوبی داشت و توانست علاوه بر گلزنی یک پنالتی هم برای تراکتورسازی بگیرد.

به نظر می رسد پهلوان در تراکتورسازی دوباره احیا شده و به روزهای خوبش برمی گردد. این هافبک ریزنقش می تواند با ادامه روند کنونی نقش زیادی در موفقیت های احتمالی تراکتورسازی ایفا کند.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۶۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) زورخانه پهلوان رستم

پهلوان رستم با نام اصلی علی‌اکبر قاسمی، که خود از جوانمردان و پهلوانان زمان خودش بوده، در تلاشی چهل‌و پنج ساله به نقاط مختلف ایران سفر کرده است؛ او در سفر خود علاوه بر بازدید از زورخانه‌ها، منزل به منزل به خانه جوانمردان هر شهر و دیار رفته و در خلل همین دیدارها، خاطرات، وسایل، عکس‌ها و اشیای به‌جامانده از هر عیار و پهلوانی را جمع‌آوری کرده است.

پهلوان رستم علاوه بر ایران به هفده کشور جهان نیز سفر کرده و سعی نمودند پهلوانانی که از این مرزوبوم رفته اند را پیدا کرده و صحبتی با آن‌ها نیز داشته باشند، درنهایت از همه‌ی آن‌ها نیز خواسته بود در صورت تمایل وسیله‌ای را به‌عنوان یادگاری به موزه‌ای که قصد تأسیس آن را دارد اهدا کنند. 

ورودی زورخانه درب بسیار کوچکی است که برای وارد شدن باید خم شوید. روی آن با خط زیبایی نوشته شده است: «سر تعظیم فرود آور به هنگام ورود/، چون که جای ادب و رسم جوانمردان است».

موزه آیین‌های پهلوانی به بخش‌های زورخانه، لنگری و مطبخ‌خانه تقسیم شده است؛ اما بخش اصلی اشیا موجود در آن در بخش زورخانه قرار دارد و شامل تصاویر، عکس‌ها و وسایل ورزشی پهلوانان معاصر تا حدود صد سال پیش است. لنگری در مجاورت گود زورخانه، مکانی بوده است که پهلوانان پس از فراغت از ورزش، به آنجا می‌رفتند و دمنوش‌های طبیعی مانند اسطوخودوس و ختمی می‌نوشیدند.

دیگر خبرها

  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • (تصاویر) زورخانه پهلوان رستم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی