Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@09:08:16 GMT

مراسم مولودی خوانی در مهاباد+فیلم

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۷۳۹۳

‍‍‍‍‍‍

به  گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، این مراسم به مناسبت ماه ربیع الاول و میلاد رسول اکرم(ص) با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار شد.

امام جماعت مسجد مولوی در این مراسم معنوی گفت: بر همه مسلمانان واجب است که حضرت محمد(ص) را دوست داشته و مقام و منزلت ایشان را گرامی بدارند.

ماموستا علی نجمی افزود: رسول مکرم اسلام(ص) سرمشق همه مسلمانان هستند و در عصر حاضر نیز از نظر بیشتر علمای دینی بزرگداشت مراسم روز تولد آن حضرت بسیار با ارزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در شرایط امروزی جهان اسلام لزوم شناساندن شخصیت آن حضرت، امری واجب است و برگزاری مراسم مولودی خوانی در این زمینه کمک شایانی خواهد کرد.

در ادامه گروه مولودی خوانی چند قطعه در راستای مقام و منزلت حضرت رسول(ص) اجرا کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   دانلود  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ شب مناجات‌خوانی مداحان مشهور ایران در کربلای معلی

به گزارش خبرگزاری مهر، موکب محبان علی ابن ابیطالب (ع) همزمان با ایام عید نوروز و ماه رمضان، ۱۶ شب مناجات‌خوانی در کربلای معلی برگزار می‌کند.

در این مراسم حجج‌اسلام سیدعباس موسوی مطلق، علی سعیدیان و جواد نوری سخنرانی و سیدمحمود علوی و سیدامیر حسینی مناجات‌خوانی می‌کنند.

امیر کرمانشاهی، احمد نیکبختیان، مهدی رعنایی، علی پورکاوه، مهدی مختاری، امین قدیم، حسین خلجی، سیدمحمدرضا نوشه‌ور، پیمان محمدنژاد و فریدون کریم‌پور نیز در این مراسم روضه‌خوانی خواهند کرد.

این مجلس مناجات از فردا سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه مصادف با ۸ رمضان تا ۲۳ ماه رمضان از ساعت یک با مداد در خیمه‌گاه حسینی کربلای معلی برگزار می‌شود.صفحات اینستاگرامی javad.noori53 و hajfereydon این مراسم را پخش زنده می‌کنند.

کد خبر 6058084 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • «قواعد تفسیری مقام معظم رهبری» با ویرایش جدید منتشر شد
  • تبادل فرهنگ‌ها پیوست سفر‌های نوروزی قرار گیرد
  • جمع خوانی قرآن در ساوه
  • ۱۶ شب مناجات‌خوانی مداحان مشهور ایران در کربلای معلی
  • مراسم جزء خوانی قرآن کریم در مسجد گوهرشاد حرم رضوی
  • بیت المقدس پیوسته مورد علاقه و احترام همه ادیان بوده و هست
  • محفل قرآنی ۲۰۰ نفری در مسجد حضرت رقیه همدان
  • مراسم جزء خوانی قران کریم در همدان
  • محفل ترتیل‌خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • ترتیل خوانی حرم مطهر هر سال پرشور‌تر از گذشته