Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@08:17:15 GMT

منتخبی از گل های مهاجم و خرید جدید استقلال در نیم فصل

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۷۴۸۶

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

الحاجی گرو مهاجم نیجریه‌ای که همبازی سامان قدوس بوده اصلی‌ترین گزینه خرید استقلال است. این مهاجم نیجریه‌ای ۲۴ ساله است و در صورتی که به استقلال بیاید باید نام یک بازیکن از فهرست آبی‌پوشان خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در این فصل علیرغم حضور ستاره‌های نامدار در خط حمله‌اش نتوانسته انتظارات را برآورده کند تا شفر سرمربی آلمانی آنها به دنبال مهاجمی خارجی برای رفع این ضعف باشد.

سجاد شهباززاده، جابر انصاری، حسن بیت سعید، علی قربانی و مهدی قائدی نتوانسته از حیث گلزنی هواداران و کادرفنی این را راضی نگه دارد و این مساله باعث شده تا وینفرد شفر به دنبال مهاجمی خارجی برای رفع این خلا بزرگ باشد.

الحاجی در این فصل برای تیم اوسترشوندس سوئد به میدان رفته است.این بازیکن در مجموع ۲۴ بازی‌ای که به میدان رفته بوده (حدود ۱۲۰۰ دقیقه) ۲ گل و ۲ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

قیمت او برای استقلال احتمالا کم‌تر از یک میلیارد تومان آب خواهد خورد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته برخی رسانه‌ها از پیشنهاد علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال به امیدرضا روانخواه برای حضور در راس آکادمی این باشگاه خبر داده بودند. در این خصوص گفته می‌شد خطیر خواهان حضور سرمربی کنونی پارس جنوبی جم در باشگاه استقلال شده و این مساله واکنش های مختلفی نیز در پی داشت.

امروز  این موضوع بعد از بازی پارس جنوبی و سایپا در لیگ یک مورد پرسش از روانخواه قرار گرفت. سرمربی پارس جنوبی جم ضمن تایید پیشنهاد مدیریت آکادمی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: «نه فقط استقلال، پیشنهادهای دیگر هم وجود دارد. من بازیکن استقلال بودم و قبلا هم در سمت مسئولان آکادمی کار کرده‌ام. از وقتی مربیگری می‌کنم بخشی از کارم هم توجه به جوان های بااستعداد است.»

او ادامه داد: «شاید صحبت هایی با من شده باشد، اما با پارس جنوبی قرارداد دارم و تنهایی نمی‌توانم تصمیمی بگیرم. تیمم را دوست دارم و اینجا نیامدم که فقط مربیگری کنم. بازیکنان، همکاران و رختکن تیمم را دوست دارم و به آنها عرق دارم. آرزو دارم با این نفرات موفق شوم.»

روانخواه در این بخش افزود:«مطمئنا برنامه‌ای برای رفتن ندارم. دوست دارم اگر شرایط فراهم باشد، بمانم. حداقل تا زمانی که قرارداد دارم، دوست دارم کارم را اینجا (پارس جم) انجام بدهم».

دیگر خبرها

  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • بررسی فرایند واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)