Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از کشته و زخمی شدن دو نفر در تصادف خودروی پژو پارس با کامیون خاور در محور بجنورد به آشخانه خبر داد.
سرهنگ علی پاکدل گفت: دقایقی قبل در برخورد یک دستگاه پژوپارس با کامیون خاور در دوراهی مملجه یک نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.
وی گفت: در این سانحه، که بر اثر سبقت غیرمجاز پژو پارس رخ داد، یک سرنشین این خودرو در دم جان باخت و سرنشین دیگر نیز مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صبح امروز نیز در برخورد دو دستگاه پژو در محور بجنورد- اسفراین پنج نفر کشته و سه نفر مجروح شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد با بیان اینکه هم اکنون سطح این محور لغزنده است از همه رانندگان خواست از سبقت های غیرمجاز خودداری کنند. همچنین در هنگام خستگی از رانندگی بپرهیزند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در لرستان یک کشته و چهار مصدوم داشت

سرهنگ مصطفی بیرانوند اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه سمند سفید با وانت نیسان در کیلومتر ۳۰ جاده خرم آباد به ویسیان، از چهار سرنشین سمند یک نفر در دم جان باخت و سه سرنشین دیگر به‌شدت مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه حال راننده نیسان هم وخیم اعلام شده است گفت: علت حادثه ضعف راننده سمند در کنترل وسیله نقلیه، ناشی از تخطی سرعت در جاده لغزنده اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در لرستان یک کشته و چهار مصدوم داشت
  • نجات سرنشین خودروی تریلر در محور بجنورد-شیروان
  • یک کشته و چهار زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • یک کشته و سه زخمی در تصادف محور خرم آباد-ویسیان
  • ۵ کشته در تصادف تریلی با پژو پارس در سیستان و بلوچستان
  • آمار عجیب مرگ‌ومیر تصادف جاده‌ای در سه روز گذشته/ ۱۱۰ کشته در جاده های کشور
  • (ویدئو) تصادف مرگبار اتوبوس با تانکر سوخت در هلمند افغانستان
  • افزایش شمار قربانیان تصادف مرگبار در افغانستان/ ۵۹ کشته و مصدوم
  • برخورد کامیون با تریلی در بجنورد ۲ کشته داشت
  • ۲ کشته براثر برخورد کامیونت با تریلی در بجنورد