Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حسین مسگرانی در این پیام که نسخه ای از آن دوشنبه شب به ایرنا نمابر شده است اعلام کرد: زنده یاد چنگیز نارویی یکی از هنرمندان برجسته، پرتلاش و با استعداد تئاتر و سینمای سیستان و بلوچستان بود که مهربانی، تلاش، محبت و مناعت طبع او به هنرمندان همواره زبانزد خاص وعام بود، قطعا درگذشت وی ضایعه ­ای اسف ­بار برای هنر تئاتر و سینمای این استان محسوب می ­شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این پیام آمده است: به طور حتم گمان نمی ‌بریم که مرد همیشه آرام تئاتر سیستان و بلوچستان، مرد مهربان صحنه‌هایی که با قدرت و جادوی بازی او زیباتر می ‌شد، از میان ما رفته است.
در پایان این پیام آمده است: درگذشت این استاد و عزیز از دست رفته را خدمت خانواده محترم، دوستان و همراهان و مردم سیستان و بلوچستان تسلیت عرض می کنم و برای آن مرحوم از بارگاه خداوند رحمان علو درجات را خواستارم.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: اکبر نوری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

  دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان  گردهم آمدند.

تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های استان سیستان و بلوچستان به منظور حمایت از خیزش جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در محکومیت ظلم و بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه پیام نور مرکز زاهدان و سایر مراکز و واحدها برگزار شد.

دانشگاهیان این دانشگاه در این تجمع، همصدا با استادان و دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه‌های ‌ آمریکا و اروپا، با در دست داشتن‌ پرچم‌ و سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر استمرار و تقویت موج جهانی حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه تاکید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر