Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، علی فاضلی  با تاکید بر اصلاح فوری قوانین و مقررات برای حمایت از تولید داخلی، اظهار داشت: کسی نمی تواند مشکلات موجود در بخش تولید و توزیع را انکار کند و پیشنهاد بنده این است که مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد را با برگزاری جلسات مشترک بین مجلس، دولت و روسای سه اتاق  به نتیجه برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتاق اصناف افزود: در بیرون از این اتاق فعالان اقتصادی بسیار نگران هستند و  نمایندگان و مسئولان بیشتر بر علل این نگرانی واقف هستند و باید مسایل را  به صورت شفاف به بحث گذاشت.  وی ادامه داد: بنده در تمامی نشست ها دغدغه ها و مشکلات جدی اصناف را مطرح کرده ام و در جلسه  هفته قبل با معاون اول رییس جمهور اظهار داشتم که باید به فوریت به مشکلات اصناف رسیدگی کرد.

فاضلی  با بیان اینکه  قطعا برای حل این مشکل وزارت صنعت، معدن و تجارت و روسای سه اتاق تجربیات بسیاری در اختیار دارند و انگیزه های آنها برای عبور از شرایط فعلی بسیار قوی است، یادآور شد: مشکلات اقتصادی باعث نگرانی در حوزه بازرگانی داخلی شده است که باید به جد به آن پرداخته شود و نباید با  برخی صحبت های غیر مسئولانه سعی در تضعیف دولت  داشت، چرا که با این کار تنها تیشه به ریشه نظام می زنیم وبه جای آن باید  اقدامات موثرتر وگام های مثبت برداریم.

دولت باید نسبت به پرداخت بودجه حوزه نظارت و بازرسی اقدام کند

وی درباره افزایش نرخ حامل های انرژی در لایحه بودجه سال ۹۷، افزود: حداقل ۱۹ رسته بزرگ صنفی تحت تاثیر افزایش قیمت های انرژی هستند و باید برای آن فکری کرد، البته نسبت به مساله بودجه نیز که بسیار مساله مهمی است بحث زیادی دارم که در جلسه دیگر بیان خواهم کرد و باید در کمیسیون مشترک مجلس و دولت و سه اتاق این مباحث مطرح و حل شود.

رییس اتاق اصناف تصریح کرد: دولت باید نسبت به پرداخت بودجه حوزه نظارت و بازرسی که در بودجه های سالانه تصویب می شود، اقدام کند تا تنظیم بازار به درستی صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • رشد قیمت دلار در بازار غیررسمی، ارتباط چندانی با بانک مرکزی ندارد
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • رنگ‌ها، جهانی که غالبا از آن غافلیم!
  • تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟