Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@09:02:35 GMT

کشف ۱۳۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک و شیشه در مشهد

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۸۶۹۰

کشف ۱۳۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک و شیشه در مشهد

مشهد- جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از کشف ۹۷کیلوگرم تریاک و ۴۱ کیلوگرم شیشه در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاضی مهدی خدابخشی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طبق اطلاعات به دست آمده ،ماموران اداره عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی متوجه شدند فردی تصمیم دارد با یک دستگاه تریلی محموله مواد مخدر را از زاهدان به مشهد منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تیم بررسی کننده این پرونده پس از اخذ دستور قضایی وارد عمل شدند و بعد از کنترل چند ساعته مسیر مورد نظر خودروی حامل مواد را شناسایی و در اقدامی ضربتی آن را متوقف کردند. 

خدابخشی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این تریلی هشت گالن ۲۰لیتری حاوی ۸۰ بسته مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و ضبط و راننده این تریلی را دستگیر کردند. 

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در ادامه گفت: در عملیات دیگری تیم های انتظامی با رصد میدانی به اخباری دست یافتند که نشان می داد افرادی از شهر زابل قصد انتقال مواد مخدر صنعتی را به مشهد دارند. 

وی افزود: سپس ماموران وارد عمل شده و خودروی اتوبوسی که متهمان محموله مورد نظر را در آن جاسازی کرده بودند را در نزدیکی طرق متوقف کردند. 

خدابخشی اظهارکرد: ضابطین قضایی در این عملیات ضربتی مقدار ۴۱ کیلوگرم مت‌آمفتامین (محلول مایع شیشه) که در دو گالن ۲۰لیتری و میان چند گالن آب قرار داده شده بود را کشف و سه متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 یک کیلوگرم مواد مخدر که به شکل ماهرانه‌ای در زیر شاسی یک کامیون خروجی جاسازی شده بود، با هوشیاری مأموران گمرک بازرگان کشف شد. تصاویر جاساز خاص این کامیون را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد