Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@15:49:45 GMT

لوکس‌ترین وسیله نقلیه عمومی+تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۹۰۷۳

لوکس‌ترین وسیله نقلیه عمومی+تصاویر

لازم نیست که مسافران نگران جاماندن از ایستگاه باشند چرا که خواب‌شان نمی‌برد و مسئولان در اتوبوس آنان را پیش از رسیدن به مقصدشان بیدار می‌کنند. این اتوبوس‌ها دارای خدمات شارژ یو اس بی و وای فای و سیستم نگهداری اشیای قیمتی هستند. آفتاب‌‌نیوز : سرویس علم و فناوری- اتوبوس‌هایی با اینترنت وای فای و تختخواب‌های مجهز و مدرن لقب لوکس‌ترین وسیله حمل و نقل عمومی را گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز، این سرویس جدید اتوبوس Snoozeliner و خط سرویس‌دهی آنهاست و هزینه آن از ۸.۵۰ پوند آغاز می‌شود و به مسافران اجازه می‌دهد در آرامش تا پایان سفر بخوابند. 
قرار است این خطوط حمل و نقل عمومی از پاییز سال ۲۰۱۸ میلادی کار خود را در هشت مسیر در چهار شهر بریتانیا آغاز کند. 
لازم نیست که مسافران نگران جاماندن از ایستگاه باشند چرا که خواب‌شان نمی‌برد و مسئولان در اتوبوس آنان را پیش از رسیدن به مقصدشان بیدار می‌کنند. این اتوبوس‌ها دارای خدمات شارژ یو اس بی و وای فای و سیستم نگهداری اشیای قیمتی هستند. 
جا برای قرار دادن کت و شلوار و کفش‌ها نیز در نظر گرفته شده است. آب معدنی، کیت‌های حاوی ویتامین سی و همچنین امکان سفارش غذا نیز در این اتوبوس‌ها وجود دارند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز

شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن عذرخواهی به اطلاع مسافران محترم خط ۵ می‌رساند، صبح امروز به دلیل بروز اختلال در این خط، اعزام قطار‌های تندرو متوقف شد که با تلاش بی‌وقفه همکاران فنی، این اختلال به طور موقت رفع و تلاش شد تا اعزام‌های تندرو مجدداً از سرگرفته شود؛ اما به منظور انجام بررسی‌های دقیق‌تر، حفظ ایمنی و اطمینان از عملکرد صحیح سیستم، اعزام این قطار‌ها تا اطلاع ثانوی متوقف شده است؛ بنابراین با توجه به اینکه زمان لازم برای بررسی‌های ایمنی دقیقاً مشخص نیست، بعد از ظهر امروز تمام قطار‌های خط ۵ از مبدا تهران به سمت گلشهر به صورت عادی اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است اختلال پیش آمده در سیستم کنترل علائم خط بر روی اعزام قطار‌های عادی نیز تأثیر گذاشته و حرکت قطار‌ها با کندی انجام می‌شود.

 باتوجه به حذف قطار‌های تندرو و کندی حرکت در این خط، از مسافران محترم تقاضا می‌شود این موارد را در برنامه ریزی بازگشت خود لحاظ کنند تا به موقع به مقاصد خود برسند. 

اطلاعات تکمیلی در خصوص از سر گیری اعزام قطار‌های تندرو و رفع مشکل در خط ۵، متعاقباً به اطلاع عموم خواهد رسید. از صبر و شکیبایی مسافران محترم در طول زمان رفع این اختلال سپاسگزاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم