Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام روح الله امینی دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری سالروز حماسه 9 دی در شهرستان نطنز بیان کرد: قدرت مردمی همواره نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برهه های مختلف از چنگال بدخواهان نجات داده و در سال‌های گذشته نیز با خلق حماسه با شکوه 9 دی سال 1388 این اقتدار را به رخ تمام دشمنان و بدخواهان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به رویدادهای ناگوار سال 1388 افزود: گروه های مختلف به بهانه های متعدد و واهی و البته با حمایت های گسترده مالی از طرف آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش کردند تا طرح براندازی را رقم بزنند اما به لطف خداوند، تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت و حضور مردم این طرح ناکام ماند.
امام جمعه نطنز بیان کرد: تکلیف گرایی، بصیرت افزایی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی از شاخصه هایی است که ملت بزرگ ایران را در فتنه های مختلف نجات داده و می دهد و در این بین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب یک نقش بسیار اساسی را ایفا می کند.
او اضافه کرد: هر چند برخی نخواسته و یا نمی توانند مشکلات مردم را حل کنند، اما مردم این نشدن ها را به پای نظام نخواهند نوشت و همواره از انقلاب و ولایت دفاع خواهند کرد.
امینی ادامه داد: هیچ قدرتی در دنیای امروز برتر از قدرت مردمی نیست و امام خمینی (ره) به پشتوانه همین قدرت و اراده توانست بر جبهه مستکبران پیروز شود و پایه های نظام اسلامی را استوار کند.
آئین های سالروز حماسه 9 دی در مسجد الزهرا (س) نطنز برگزار خواهد شد.
شهرستان نطنز با بیش از 47 هزار نفر جمعیت در 125 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7430/8123

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۹۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است