Web Analytics Made Easy - Statcounter

   به گزارش پارسینه،به نقل از رویترز، پاپ فرانسیس با اشاره به فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها گفت: «بیاید دعا کنیم که مذاکرات میان طرفین برای اینکه بالاخره مذاکرات به نتیجه برسد از سر گرفته شود، راه‌حلی که به همزیستی مسالمت‌آمیز توافق شده میان دو کشور و در چارچوب مرزهای بین‌المللی شناخته شده منجر شود».
وی از فراز بالکن مشرف به میدان سنت‌ پیتر واتیکان خطاب به ده‌ها هزار نفر افزود: «ما مسیح را در چهره کودکان خاورمیانه می‌بینیم که به خاطر بالا گرفتن تنش‌ بین صهیونیستها و فلسطینی‌ها همچنان در رنج هستند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این دومین بار است که رهبر کاتولیک‌ها پس از تصمیم روز ۱۵ آذر ترامپ درباره (بیت المقدس)، به طور علنی درباره این شهر سخن می‌گوید.وی در سخنانش خواستار احترام به «وضع موجود» این شهر شد.پاپ در اظهارات روز دوشنبه خود از مردم خواست تا مسیحِ بی‌دفاع خردسال را در چهره کودکان رنجور از جنگ، مهاجرت و بلایای طبیعی ناشی از اقدامات بشریت ببینند.

وی گفت: امروز، چنانکه بادهای جنگ در جهان ما در حال وزیدن است... کریسمس ما را فرا می‌خواند تا مسیح خردسال را در چهره کودکان ببینیم، بالاخص آنانی که چون مسیح، «جایی برای آرمیدن ندارند».

رهبر کاتولیک‌های جهان که پنجمین کریسمس دوران پاپی خود را جشن می‌گیرد، گفت: او مسیح را در چهره کودکانی یافت که با آنها در سفر اخیرش به میانمار و بنگلادش ملاقات کرد.

پاپ فرانسیس خواستار حمایت‌های کافی از کرامت اقلیت‌ها در این منطقه شد. بیش از ۶۰۰ هزار مسلمان روهینگیایی طی ماه‌های گذشته از میانمار به بنگلادش گریخته‌اند.

وی همچنین از جهان خواست تا مسیح را در چهره کودکان معصومی ببینند که از جنگ در سوریه، عراق و یمن در رنج هستند و گلایه کرد که مردمان این مناطق «به طور وسیعی فراموش شده‌اند، با مشکلات امدادرسانی جدی روبرو هستند و از گرسنگی و شیوع بیماری‌ها رنج می‌برند».


منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار اعدام زندانیان «امنیتی» با هدف خلوت شدن زندان‌ها و بازداشتگاههای این رژیم شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارنظر جنجالی خود با اشاره به کمبود فضای زندان‌ها و بازداشتگاه های رژیم به دلیل کثرت افراد زندانی و بازداشت شده، خواستار اجرای حکم اعدام برای مجرمان امنیتی شد.

به نوشته وبگاه القدس العربی، بن گویر افزود: «در صورت احیای قانون اعدام در اسرائیل، ما شاهد خلوت شدن فضای زندان ها و بازداشتگاه ها خواهیم بود».

درخواست اعدام مجرمان امنیتی از آن رو حایز اهمیت است که رژیم صهیونیستی بسیاری از فلسطینیان را با همین اتهام در زندان ها و بازداشتگاه های نامناسب نگهداری می‌کند. به گفته دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه، ارتش صهیونیستی از ابتدای جنگ بیش از 5 هزار فلسطینی را بازداشت کرده است.

در این میان در حالی که زندان‌های رژیم صهیونیستی مملوء از اسرای فلسطینی است، کابینه نتانیاهو روز چهارشنبه اضافه شدن هزار سلول دیگر به زندان‌ها را تصویب کرد.

بن گویر پیش‌تر و همزمان با عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در 7 اکتبر دستور قطع برق و آب برای زندانیان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی را داده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) در اصفهان و تبریز چه خبر بود؟ | آیا پای اسرائیل در میان بود؟
  • اقدامات اسرائیل در غزه جهنم سوزانی ایجاد کرده است
  • گوترش : خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • این کشور در شورای امنیت خواستار فوری تحریم اسرائیل شد
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • توصیه عباس آخوندی برای روزهای بعد از حمله سپاه به اسرائیل /تا آخرین لحظه طرفدار دیپلماسی هستیم /هیچ کس در منازعه دست خود را رو نمی کند
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل تا کشف گور دسته جمعی در بیمارستان الشفا
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • ۴کودک فلسطینی در میان ۷شهید بمباران اردوگاه یبنا در مرکز رفح