Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@16:58:13 GMT

معمای قتل ۳ زن در شمال

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۵۹۷۱۴

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران» شامگاه شنبه جسد زن ۵۹ ساله‌ای در خانه ویلایی اجاره‌ای واقع در روستای «رئیس کلای لاویج» شهرستان نور-استان مازندران- پیدا شد. در بررسی‌ها مشخص شد قربانی حادثه زن ۵۹ ساله‌ای به نام مرجان بوده که ویلا را به طورموقت اجاره کرده بود.

جسد این زن زمانی پیدا شد که صاحب ویلا شامگاه شنبه ۲ دی ۹۶ برای سرکشی به خانه ویلایی‌اش رفته بود اما پس از ورود با جسد این زن روبه‌رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پس از تماس این مرد با پلیس، تیمی از ماموران انتظامی خود را به محل حادثه رسانده و تحقیقات تخصصی کلید خورد. سپس به دستور بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب نور، جسد برای بررسی‌های تخصصی درباره زمان و علت واقعی مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

کشف جسد زن ۳۵ ساله در جنگل گلستان
پیداشدن جسد یک زن ۳۵ ساله در منطقه جنگلی گلستان نیز کارآگاهان جنایی را با معمای دیگری روبه‌رو کرد. ساعت هشت صبح یکشنبه جسد زن ۳۵ ساله در ۱۵۰ متری تونل جنگل گلستان در مسیر غرب به شرق توسط رهگذران کشف شد و موضوع به پلیس اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد صورت مقتول توسط حیوانات دریده شده و به همین خاطر قابل شناسایی نیست. طبق بررسی‌های انجام گرفته، قربانی حادثه چند روز قبل درمحل دیگری به قتل رسیده و سپس به این منطقه انتقال یافته و در آنجا رها شده است. بر همین اساس با دستور بازپرس ویژه، دادسرای عمومی و انقلاب گرگان، جسد برای تعیین علت و زمان دقیق مرگ و شناسایی هویت قربانی، به پزشکی قانونی انتقال داده شد.
اما نکته مشترک این جنایت با جسد پیدا شده زن جوان در دریای چالوس، همراه نداشتن هیچ مدرکی برای شناسایی هویت دو قربانی است. با توجه به این شرایط، تحقیقات کارآگاهان پلیس جنایی استان‌های مازندران و گلستان روی پرونده زنانی تمرکزیافته که طی روزهای اخیر در این استان‌ها یا استان‌های همجوار گم شده‌اند. در همین حال رئیس پلیس آگاهی گلستان از مردم خواست چنانچه مفقود شده‌ای با این مشخصات دارند خیلی سریع با پلیس ۱۱۰ یا پلیس آگاهی مازندران و گلستان تماس بگیرند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۹۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که خانم ۳۶ ساله‌ای را در اصفهان به قتل رسانده بود خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان  در این خصوص اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی برمفقودی خانم 36 ساله‌ای در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان با بررسی های تخصصی دریافتند فرد مفقود شده چند روز قبل توسط  شخصی تهدید به قتل شده که همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که احتمالاً فرد گم شده به قتل رسیده باشد، بنابراین سریعا طی هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: فرد دستگیر شده ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شددرگیری 2 همکلاسی در شوش منجر به قتل شدکشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد

وی ادامه داد: در بازجویی‌ها از متهم مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با فرد مفقود شده داخل پارک قرار گذاشته و پس از جر و بحث  او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی‌اش، در نهایت جسد خانم 36 ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • بررسی مسائل مرزی میان دو کشور ایران و ترکیه در مرز‌های شمال استان آذربایجان غربی 
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد