Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولیدشهرستان دشتستان، توجه به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را در اولویت برنامه‌های استان بوشهر دانست و اظهار داشت: عملیاتی شدن شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در اولویت برنامه‌ها قرار دارد که در این راستا اقدامات مهمی تدوین و اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حل مشکلات صنایع و بنگاه‌های اقتصادی تولیدی را مورد تاکید قرار داد و افزود: دنبال کردن و حل مشکلات واحدهای تولیدی وظیفه مسئولان است که این مهم مورد تاکید است.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به قانون در همه عرصه‌های جامعه گفت: قانونمداری و رعایت قانون شعار دولت است که در این راستا حل مشکلات جامعه به ویژه واحدهای اقتصادی از رسالت‌های مسئولان است.

گراوند با بیان اینکه سفرهای شهرستانی با رویکرد اقتصاد مقاومتی است گفت: در این سفرها با حضور مسئولان ذیربط و بانک‌های عامل مشکلات صنایع بررسی و راهکارهای لازم برای فعال شدن آنها ارائه می‌شود تا زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان‌ها فراهم شود.

وی تلاش همگانی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم و رفع نیازهای آنان را یک ضرورت دانست و افزود: دست کسانی را که از پشت میزشان بلند شده و برای حل مشکلات مردم اقدام می‌کنند می‌بوسم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه به بهانه‌های مختلف نباید واحدهای صنعتی دچار رکود و تعطیلی شود تصریح کرد: به بهانه قاچاق سوخت نباید واحدهای تولیدی تعطیل شود چرا که این دلسوزی برای نظام و کشور نیست.

گراوند فلسفه تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌ها را برداشتن موانع پیش پای واحدهای تولیدی دانست و تاکید کرد: واحدهای تولیدی باید در این زمینه کوشا باشند و برای افزایش کیفیت تولید و بازاریابی اقدام کنند.

وی بازاریابی بهینه و با استفاده از دانش روز را یک ضرورت خواندگفت: با توجه به فراهم بودن بازارهای صادراتی در کشورهای هم‌جوار صادرات محصولات در اولویت برنامه‌های صنایع استان بوشهر قرار گیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر احیا واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد افزود: به دنبال ایجاد واحدهای جدید تولیدی نباشید و بلکه باید همین واحدهای موجود احیا و فعال شود.

انتهای پیام/پ

قرار گیری صادرات محصولات در اولویت برنامه‌های صنایع استان بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد

سید مجتبی حسینی گفت: قرارداد‌های منعقد شده تا کنون شامل ۲ مورد صادرات کشمش، ۲ مورد صادرات گیاهان دارویی، یک مورد صادرات محصول شیر تلغیظ شده و یک مورد صادرات محصولات میوه خشک می‌شود.

او گفت: به همت وزارت کشور استان همدان به همراه سایر استان‌ها برای دومین سال پیاپی در این نمایشگاه حضور دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: ارائه محصولات تولیدی دارای ارزش و معرفی توانمندی‌های صادراتی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری همدان یکی از مهم‌ترین اهداف حضور استان در این نمایشگاه است.

حسینی گفت: استان همدان همچون سال گذشته حضور پررنگی در این نمایشگاه دارد و غرفه این استان با حضور فعالان اقتصادی آماده شده و در طول چند روز گذشته استقبال خوبی توسط مردم از غرفه استان صورت گرفته است.

او گفت: از ابتدای آغاز نمایشگاه علاوه۶ قرارداد خارجی برای صادرات محصولات تولیدی استان، پانزده تفاهم نامه همکاری اقتصادی نیز به امضاء رسیده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: بیش از ۷۰ کشور و ۲ هزار و ۵۰۰ تاجر خارجی از این نمایشگاه بازدید کردند و تلاش داریم تا با بهره‌گیری از این فرصت زمینه صادرات محصولات تولیدی استان همدان را فراهم کنیم.

حسینی گفت: سفال و کشمش همدان به عنوان ۲ زنجیره اصلی در این نمایشگاه ارائه شده است و در کنار آن نیز پنج زنجیره با ارزش «مبل‌ومنبت»، «پوشاک»، «گیاهان دارویی»، «میوه خشک» و «چرم» عرضه می‌شود.

او با اشاره به آمادگی استان همدان برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی گفت: از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم تا با بازدید از ظرفیت‌های استان همدان، اقدام به سرمایه‌گذاری در این استان کنند تا شاهد توسعه بیش از پیش استان و تقویت تولید تجاری آن باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: با تشکر از حمایت‌های استاندار همدان و حضور پر رنگ استان در نمایشگاه، از دستگاه‌های اقتصادی استان همدان نیز در معرفی توانمندی‌های اقتصادی دیار هگمتانه قدردانی می‌کنیم.

حسینی گفت: انتظار داریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ورود خوب استان همدان به بحث زنجیره‌های ارزش، میزان بهره‌وری، تولید و صادرات این محصولات افزایش چشمگیری پیدا کند.

او با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی، گفت: امسال و در جهت تحقق شعار سال، آماده جذب مشارکت‌ها و توسعه بیش از پیش زیرساخت‌ها هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • باید به تشکل‌های تولیدی و نیروی کار اولویت دهیم
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد