Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زلزله هاي کوچک مي گويند زلزله بزرگي در راه است،قيمت خريد سربازي در سال 97 گران شد،آغاز توزيع تخم‌مرغ وارداتي و ... را در بسته اخبار پربازديد رسانه‌ها بخوانيد.
به گزارش گروه فضاي مجازي خبرگزاري ميزان، زلزله هاي کوچک مي گويند زلزله بزرگي در راه است،قيمت خريد سربازي در سال 97 گران شد،آغاز توزيع تخم‌مرغ وارداتي و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در بسته اخبار پربازديد رسانه‌ها بخوانيد.
زلزله‌هاي کوچک مي‌گويند زلزله بزرگي در راه است

جام جم: تب زلزله خيال ندارد فروکش کند هرچند که کارشناسان و زلزله شناسان مي‌گويند بايد هميشه آماده بود و اين تب هيچگاه نبايد فروکش کند. زلزله خيز بودن بودن تهران واکثر شهر‌هاي کشور واقعيتي است که ما هنوز آن را باور نکرديم و به همين خاطر آماده نيستيم و براي آن نيز تلاشي نمي‌کنيم. به همين خاطر است که نه تنها هنوز به ادارک ژاپني‌ها در مقابله با پديده‌اي طبيعي مانند زلزله دست نيافته ايم بلکه با آن فاصله بسياري داريم.
قيمت خريد سربازي در سال 97 گران شد

باشگاه خبرنگاران جوان: در تشريح نشست امروز کميسيون متبوع خود گفت: امروز از ماده 8 تا 12 لايحه بودجه سال 97 مورد بررسي و تصويب قرار دادند.
خدابخشي اظهار کرد: مصوب شد تا قيمت خريد خدمت سربازي براي افراد داراي مدارک تحصيلي زير ديپلم، ديپلم، فوق ديپلم و ليسانس دو برابر شده و قيمت خريد خدمت سربازي افراد داراي مدارک فوق ليسانس تا دکتراي تخصصي رشته‌هاي علوم پزشکي و بالاتر سه برابر شود.
اصلي‌ترين مخالف پوتين نامزد انتخابات روسيه شد

تسنيم: الکسي ناوالني، حقوقدان و سياستمدار منتقد ولاديمير پوتين، رئيس جمهوري روسيه اعلام کرد که حمايت کافي براي نامزدي در انتخابات رياست جمهوري اين کشور را به دست آورده و به اين ترتيب آماده است در انتخابات ماه مارس، در مخالفت با آقاي پوتين وارد صحنه شود.
طرفداران او روز يکشنبه در 20 شهر روسيه با تشکيل تجمع و جمع‌آوري امضا، رسما حمايت خود را از نامزدي او اعلام کردند.
آغاز توزيع تخم‌مرغ وارداتي

ايسنا: معاون وزير کشاورزي از آغاز توزيع تخم‌مرغ وارداتي از امروز خبر داد و گفت: هر شانه تخم‌مرغ بايد به قيمت مصوب 11 هزار و 600 تومان و هر شانه تخم‌مرغ شيرينگ پک (بسته بندي شده) بايد 12 هزار و 600 تومان در بازار مصرف فروخته شود.
طي ماه‌هاي اخير تخم مرغ همواره جزو محصولاتي بود که بيشترين افزايش قيمت را در سبد خانوار داشت و طي هفته‌هاي اخير گراني آن شدت بيشتري گرفت تا جايي که از 18 هزار تومان هم عبور کرد و به حدود 20 هزار تومان رسيد، البته وزارت کشاورزي از ماه گذشته اجازه واردات اين محصول را براي تظيم بازار آن صادر کرده بود که علي‌اکبر مهرفرد گفت: مجوز واردات تخم‌مرغ از کشور‌هاي مختلف به غير از آن‌هايي که با بيماري آنفلوآنزاي فوق حاد پرندگان درگير هستند، صادر شده است و اين مجوز تنها به اتحاديه مرغداران مرغ تخم‌گذار داده نشده و هر کسي مي‌تواند اين محصول را با تعرفه پنج درصد وارد کند.
انتشار تصاوير عمل‌هاي جراحي در فضاي مجازي ممنوع

فارس: ايرج حريرچي، سخنگوي وزارت بهداشت در واکنش به گزارش اين خبرگزاري با عنوان «پخش زنده جراحي در اينستاگرام/ جذب مشتري با نمايش قلب و مغز شکافته» در نشست خبري امروز خود گفت: همان طور که نظام پزشکي اعلام کرد اين موارد غير قانوني است. البته برخي از اين تصاوير منتشر شده غير واقعي است.
وي با بيان اينکه در مورد خدمات سلامت، تبليغ وجود ندارد، گفت:از نظام پزشکي هم درخواست مي‌کنيم برخورد جدي را با اين مسائل انجام بدهد.
گردوغباراهواز 46 برابرحدمجاز

ايرنا: اداره کل حفاظت محيط زيست خوزستان ميزان غلظت ريزگرد‌ها در اهواز در ساعت 13 امروز را 6 هزار و 915 ميکروگرم بر مترمکعب اعلام کرد.
مديرکل هواشناسي خوزستان ضمن پيش بيني پديده گرد و غبار، منشاء آن را فعال شدن کانون‌هاي گرد و خاک در شرق اهواز عنوان کرده بود.
ميزان مجاز ذرات معلق در هوا 150 ميکروگرم بر متر مکعب است. آخرين گرد و غبار خوزستان 24 آذر ماه در ماهشهر با 7.5 برابر حد مجاز بود.
جزئيات تورم دهک‌هاي درآمدي در آذر/ رشد 13.2 درصدي تورم خوراکي‌ها

مهر: مرکز آمار ايران براي اولين بار تورم خانوار‌هاي کل کشور را برحسب دهک‌هاي هزينه‌اي در آذرماه محاسبه کرده است که بر اين اساس دولت مي‌تواند با تمرکز دقيق‌تر بر روي اين شاخص ها، برنامه ريزي مناسب تري را براي اقلام سبد مصرفي خانوار‌هاي کم درآمد و پردرآمد طراحي نمايد.
بر اساس اطلاعات مذکور، خوراکي ها، آشاميدني‌ها و دخانيات 43.3 درصد از وزن سبد مصرفي خانوار‌هاي دهک اول را به خود اختصاص مي‌دهد که اين سهم در دهک دهم يعني پردرآمد‌ها 17.22 درصد است. همچنين سهم اقلام غيرخوراکي و خدمات براي دهک اول 56.7 درصد و براي دهک دهم 82.78 درصد است.
انتهاي پيام/
خبرگزاري ميزان: انتشار مطالب و اخبار تحليلي ساير رسانه هاي داخلي و خارجي لزوماً به معناي تاييد محتواي آن نيست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضاي رسانه اي منتشر مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۵۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه ملی ریشه کنی بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در خوشاب

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس شبکه دامپزشکی خوشاب گفت: بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک، یک بیماری حاد ویروسی با واگیری بالا، شدید، اخطار کردنی و قابل انتقال مرزی در نشخوارکنندگان کوچک اهلی و حیات وحش است که با ایجاد واگیری و تلفات بالا، خسارات اقتصادی قابل ملاحظه‌ای در این گونه دام‌ها به وجود می‌آورد؛ بنابراین مهار کامل و در نهایت ریشه کنی این بیماری در دستور کار سازمان دامپزشکی کشور قرار گرفته است.

محمود ترخاصی افزود: طرح سراسری واکسیناسیون دام‌های سبک شهرستان علیه این بیماری با استفاده از توان ۸ نیروی عملیاتی دامپزشکی بخش دولتی و خصوصی بصورت رایگان از ابتدای سال جاری آغاز شده است.

او گفت:تا کنون بیش از ۲۱ هزار راس دام سبک مورد مایه کوبی قرار گرفته اند و پیش بینی می‌شود کلیه جمعیت دامی موجود در واحد‌هایی روستایی و عشایری با اولویت مناطق مجاور با مناطق چهارگانه حفاظت شده توسط سازمان حفاظت محیط زیست و مجاور حیات وحش، علیه این بیماری ایمن سازی شود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • آغاز برنامه ملی ریشه کنی بیماری طاعون نشخوار کنندگان کوچک در خوشاب