Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@05:17:52 GMT

تکذیب خبر ممنوع التصویری جواد خیابانی

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۰۰۹۹

به گزارش ایلنا در پی انتشار اخباری مبنی ممنوع التصویر بودن جواد خیابانی گزارشگر فوتبال به علت صحبت هایی که در برنامه تلویزیونی حالا خورشید مطرح کرد، علی اصغر عمرانی رئیس گروه ورزش شبکه ۳ سیما افزود: خبر ممنوع التصویر بودن جواد خیابانی گزارشگر فوتبال را قویا تکذیب می کنم. این خبر صحت ندارد و درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: چند روز پیش برای گزارش یکی از مسابقات لیگ برتر فوتبال با وی تماس گرفتیم که با توجه به حضورش در کرمانشاه نتوانست موفق به گزارش مسابقه مورد نظر شود.

گفتنی است چند روز پیش جواد خیابانی در برنامه حالا خورشید حضور یافت و درباره زلزله زدگان کرمانشاه و شرایط اسکان آنها انتقاد کرد. صحبت های وی باعث شد تا برخی شبکه های مجازی اقدام به انتشار اخباری مبنی بر ممنوع التصویر شدن این گزارشگر کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی سیفی، مدیرکل نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، روز شنبه هشتم اردیبهشت گفت که «روایت این سریال از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است.»

به گزارش ایرنا در مورد محتوای این سریال گفت: «بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال حشاشین، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تأیید نیست».

مجموعه ۳۰ قسمتی «حشاشین» در مورد حسن صباح و گروه او است که به عنوان فرقه‌ای از شیعیان در قرن پنجم قمری از قلعه‌های کوهستانی در شمال و غرب ایران فعالیت می‌کردند و به سوءقصدهای سیاسی خشن مشهور بودند.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900702

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد