Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تلاش برای رفع موانع تولید گفت: بنگاه‌های اقتصادی استان بوشهر تسهیلات رونق تولید دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین حسینی محمدی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید استاندار بوشهر از واحدهای صنعتی شهرستان دشتستان اظهار داشت: حمایت از تولید و اشتغال را به صورت جدی و به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در سال جاری تا کنون ۸۳ فقره تسهیلات در قالب رونق تولید و بازسازی و نوسازی صنایع، به بنگاه‌های اقتصادی استان به ارزش ۳۲۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ادامه داد: تا پایان مهلت ثبت‌نام از متقاضیان تسهیلات رونق تولید ۳۷۷ درخواست در سامانه بهین یاب مربوط به طرح‌های کشاورزی و صنعتی ثبت شده است.

وی بیان کرد: تا کنون ۲۱۷ مورد در کمیته‌های مربوطه بررسی و ۱۳۷ مورد به بانک‌های عامل ارجاع شده است.

استاندار بوشهر در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از چند واحد تولیدی استان مستقر در شهرستان دشتستان بازدید کرد و شصت و هفتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

در حاشیه این جلسه از برخی شرکت‌ها با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های ذیربط بازید به عمل آمد و برای رفع مشکلات آنان تصمیماتی اتخاذ شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آقاجانی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران عنوان کرد: هرساله شعار سال به عنوان راهنما و راهگشا فعالان اقتصادی و تولید کنندگان است و امسال نیز اهتمام تولید کنندگان جهش تولید آن هم با مشارکت مردم است تا علاوه بر تحول در بخش تولید و افزایش اشتغال بتوانیم به شعار سال و رهنمودهای رهبری لبیک بگوییم.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اشاره به تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه در بیشتر کشورهای جهان گفت: باید توجه داشته باشیم در صورتی که شاهد تعطیلی پنجشنبه‌ها باشیم فعالان اقتصادی ایران فقط می‌توانند در سه روز کاری با بازارهای بین‌المللی ارتباط داشته باشند که این امر در امر صادرات و واردات مواد اولیه و کالای تمام شده ایجاد چالش خواهد کرد و قطعاً از سوی دولت و مجلس باید نسبت به تعطیلی پنجشنبه‌ها تجدید نظر صورت بگیرد و به جای آن شاهد تعطیلی روزهای جمعه و شنبه باشیم.

آقاجانی با اشاره به تجارت ۱۱۳ میلیارددلاری ایران با کشورهای مختلف جهان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران و بخش خصوصی ایران علی رغم تحریم‌ها و مشکلاتی که دشمنان در مباحث اقتصادی ایجاد کرده اند توانسته است به تعاملات تجاری مناسبی با دنیا برسد و نباید از کنار این آمارها و تعاملات به راحتی گذر کنیم و فرصت گسترش آنها را با محدودیت زمانی در ارتباط با سایر بازارهای جهانی از دست بدهیم.

وی ادامه داد: ایجاد وقفه‌ای ۴ روزه در ارتباطات مالی و تجاری با دنیا و زیان اقتصادی ناشی از آن آنچنان مورد اهمیت است که بسیاری از کشورهای اسلامی و حوزه خلیج فارس برای کاهش این زیان‌ها، طی تصمیمی یکپارچه از سال ۲۰۰۸ میلادی و به‌صورت تدریجی طی ۵ سال، تعطیلات پایان هفته خود را از پنجشنبه و جمعه، به جمعه و شنبه تغییر دادند.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اشاره به تنظیم نامه‌ای از سوی خانه ایران پیرامون درخواست بازنگری و تجدید نظر در تعطیلی پنجشنبه‌ها عنوان کرد: خانه صمت استان قم ضمن حمایت از این نامه در خواست خود را برای این بازنگری مجدداً و موکدا اعلام می‌دارد.

کد خبر 6086973

دیگر خبرها

  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • اختصاص زمین به تعاونی‌ها برای رونق تولید در اولویت است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • وعده شناسایی و رفع موانع واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا