Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

کلیپی از برنامه نود شبکه سه روز دوشنبه ۴ دی ۹۶ که در آیتمی تحت عنوان نود درجه به برسی حواشی جذاب فوتبالی در هفته ای که گذشت پرداخته شده است را اماده کرده ایم .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از برنامه نود شبکه سه روز دوشنبه ۴ دی ۹۶ که در آیتمی تحت عنوان نود درجه به برسی حواشی جذاب فوتبالی در هفته ای که گذشت پرداخته شده است را اماده کرده ایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید در راه خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی جدید به استان در روز دوشنبه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی، امروز با گذر سامانه از استان خوزستان همچنان احتمال بارش‌های خفیف در مناطق مرتفع شرقی و شمالی مورد انتظار است. امروز و فردا در بیشتر مناطق خوزستان جو نسبتاً پایداری حاکم است. بنابراین پدیده غالب مه یا مه رقیق بعد از بارندگی در بیشتر مناطق استان بویژه گردنه‌های کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی است.

وی ادامه داد: از اوایل دوشنبه، سامانه بارشی از سمت غرب و شمال غرب وارد استان خوزستان می‌شود و تا صبح سه‌شنبه در اغلب مناطق استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای خواهد شد.

سبزه‌زاری گفت: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، جنوبی و ارتفاعات استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود. در بقیه مناطق، بارش‌ها به‌صورت پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود. هرچند با توجه به ماهیت سامانه‌های بهاری احتمال شدت گرفتن بارش‌های نقطه‌ای نیز دور از انتظار نیست. احتمال ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد وجود دارد.

وی بیان کرد: شمال خلیج فارس امروز و فردا تقریباً آرام، ولی دوشنبه مواج و در برخی ساعت‌ها همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: در شبانه‌روز گذشته، آبادان با ۳۰.۸ درجه سانتیگراد و دهدز با ۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شدند. در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۲۹.۵ درجه سانتیگراد و کمینه دمای ۱۷.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار سطح زرد دریایی برای گیلان
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • سامانه بارشی جدید در راه خوزستان
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • وزش باد شدید، امروز و فردا در قم 
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • بررسی حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان