Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداو سیما استاندار خراسان شمالی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از بهبود وضعیت این استان در رتبه بندی اخیر وزارت کشور در ارتقای شاخص های مختلف خبر داد و گفت: خراسان شمالی در ارزیابی شاخص های مختلف در سال 94 در جایگاه 26 قرار داشت اما با اقدامات انجام گرفته و بهبود این شاخص ها، جایگاه استان در سال 95 به 22 رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا صالحی با اشاره به منویات رهبری مبنی بر اینکه خراسان شمالی از ظرفیت لازم برای جای گرفتن در زمره ده استان برتر کشور برخوردار است، افزود: باید با هدف گذاری و برنامه ریزی مدون این جایگاه تا سال 1400 به متوسط جدول تقلیل یابد تا دولت سیزدهم استان را به رتبه تک رقمی برساند.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ شرایطی نباید واحدهای صنعتی و کارگاه های تولیدی استان تعطیل شوند، تصریح کرد: اصل ادامه بقا و حیات یک واحد اشتغالزا اولویت استان است و هیچ حمایتی از بانک یا دستگاه اجرایی برای تملک و مالکیتی که موجب تعطیلی واحد اشتغالزای استان شود، نخواهیم داشت.

صالحی با بیان اینکه باید پیمانکاران به استفاده از مواد معدنی و مصالح استاندارد داخل استان ترغیب شوند، گفت: از ۱۷۷ مصوبه مربوط به بخش صنعت و معدن در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری تنها سه مصوبه یعنی معادل یک و نیم درصد آن اجرا نشده که برای استان بسیار مطلوب است.

وی گفت: با اجرای طرح جامع ترافیکی شهر و صرفه جویی در مصرف بنزین، امکان تامین ناوگان شهری جدید توسط وزارت نفت و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت وجود دارد بنابراین شهرداری های استان به این موضوع اهتمام داشته باشند.

در این نشست به پیشنهاد شهردار بجنورد و موافقت استاندار، ۲۰۰ میلیون تومان برای تامین ده دستگاه اتوبوس در جاده ارکان در مرکز استان تصویب شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ چهاردهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره شهید احسان بابایی و شهدای فراجای راسک در بخش بانوان در روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین‌ماه با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار، مربی و داور از ۱۸ استان کشور به میزبانی شهر زاهدان برگزار شد. 
با اتمام پیکار‌های در بخش بانوان ورزشکاران خراسان شمالی در وزن ۴۸- کیلو فائزه ابراهیمی به مدال طلا و زهرا باغچقی صاحب گردن آویز برنز مسابقات شد، در وزن ۵۲- کیلو حدیث باغچقی بر سکوی سوم قرار گرفت و در وزن ۷۸- کیلو الهه باغچقی در جایگاه سوم ایستاد، در وزن ۸۷- کیلو هانیه وحدانی به عنوان قهرمانی و در وزن ۸۷+ کیلو مریم رستمی به مقام سوم مسابقات دست یافت.
در بخش تیمی، خراسان شمالی مقام نخست را به دست آورد. استان همدان در رده دوم جای گرفت و مقام سوم این پیکار‌ها به سمنان رسید.

دیگر خبرها

  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تدوین می‌شود
  • طرح رتبه‌بندی و اعتبار سنجی موسسات آموزش عالی کشور تهیه می شود
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر